Vilken dag... vilken dag...

Att en o samma dag kan innehålla så mkt... XP Man har inte bara varit nära att drunkna.. :O (mer om det längre ner),
utan man har även hunnit med att försöka slå krokben för malin o Erika tillsammans med Sandra, blivit livräddad av
Elli, nästan typ dränkt Elli och massa annat xD

Ngr roliga små händelser som hänt som bara är lite... onödiga:
bli utpekad på tunnelbanan
sett ngn liten kille tappa sin boll nerför en lååång, låååång backe, springmarsch för dig där hurru! :P
Roliga skratt med Sandra, Malin o Erika under promenaden...
Rolig liten utflykt runt hela badhuset med Elli, Jessica, Erika, Malin och Sandra :D
Köpt grejer till mina råttbebisar! ( som jag btw inte sagt ngt om här i bloggen.. Ska iaf få två små råttbebisar! :D )
Garvat som fan åt massa roliga kommentarer från alla underbara tjejer i klassen :D (inte alla men jao) :P
Fått ustå en massa tjat om att en av råttbebisarna ska heta Oskar... 0.o
och massa mer små godbitar som jag dessvärre inte orkar rabbla upp :P


Jao, så mer om den där jävla simningen idag dåra... Skulle ju dyka ner och hämta upp den där jävla dockan på 7 kg..
Eller jao, 70 kg på land typ... :O men, men.. så skulle dyka ner typ 2,5 meter.. och det är inte det lättaste kan jag lova..!
Iaf, så första försöket... ingen kommentar...
Andra försöket, med Sandras simglasögon som hjälp.. maha xD Höll fan på att dränka mig själv.. 0.o Började med
att hålla för näsan och dyka ner.. Insåg att jag behövde båda händerna för att komma ner till botten där dockan låg.
Så släppte taget om näsan, fick massa vatten i näsan men fortsatte trots det ner till botten. Tog tag i dockan som gled
ur händerna.. Höll på att gripas av panik då en massa vatten kom in i näsan och jag fan inte kunde andas...!
Men höll ut! Tänkte fan inte komma upp utan den jävla dockan då jag endå befann mig på botten så... tog tag i dockan
och typ... flög mot ytan... Kände mig lite som Tarzan (tecknade) då han kommer upp och alla elefanter typ:
- "Det är en piraya!!!!"
hahahah :P jao, och jag tror alla hörde jag fick kallsup iaf :P men, men.. glad jag överlevde den pärsen iaf.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0