Tooorsdag!!!! XP

Jao, så torsdag idag.. har typ hela dagen trott att det är onsdag... Beror ju på att vi var lediga i måndags... XP
Aja, skitskönt iaf.. fredag imorrn :D
Idag ahr jag haft en okej dag.. början av dagen var skit med tråkiga lektioner, naturkunskap, engelska,
samhällskunskap och svenska.. Hmmm :O tråkigt, tråkigt... Somna på svenskan gjord ejag oxå.. Måste fan
ta o skärpa mig... :O
Men aja, lunch typ halv ett eller ngt sånt.. sjukt sent och var sjukt hungrig.. God lunch för en gångs skull... :D

Har garvat som en idiot idag.. :D nee, men haft roligt.. tänkte säga ngt om att skolan e mkt tråkigare och att
ingen verkar ha samma energi längre som förut, men avbröt mig i meningen så dem jävlarna tog min mobil!! :O
(dem jävlarna: Sandra, Malin, Erika, Elinor <3) hahaha :P helt sjuka.. Ellis kommentarer var så sjukt roliga då
jag trodde hon hade min mobil innanför tröjan och skulle ta den.. xD

Härliga skratt som verkligen behövdes!! :D Tack för att ni finns <3


P.S Leta upp ditt luftsystem nu Erika!!!! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0