orkar inte.. inte igen..

Så jahapp.. Humöret nere i botten igen.. Jag orkar inte.. varför? Varför? Varför?
SKIT o BAJS! jävla pissliv man har.. Går till skolan, låtsas allt e bra.. Allt e bra för ett tag..
Sen e allt skit igen.. Kommer hem, låtsas allt e bra.. Allt e bra för ett tag... Sen e allt skit igen..
TÄNKER för mkt.. har inget liv.. Vad e det för mening med mitt liv..? Och varför kan jag inte
bara få tillbaka min energi och mitt glada humör..? :O Liksom, jag var alltid glad.. Eller iaf
nästan alltid.. Nu e jag alltid nere.. Iaf nästan.. Och jag orkar inte det.. Jag vill inte det..
Men jag har ingen ork till att få fram det bra humöret igen.. Jag vill inte heller sova.. jag har
så svårt att somna.. Tänker för mkt på dem senaste månaderna.. Visst har vissa dagar
varit toppen.. Helt underbara.. Men sen kmr allt det där mörka som drar in som ett äckligt
jävla gift och döljer det bra och roliga..
Ja, jag kämpar vidare.. Kände ju typ likadant förut.. och det blev bättre.. Så kanske blir det
nu också.. Antar och hoppas på det.. Jag e bara rädd för att andra ska tycka jag e jobbig..
Tycka jag e tråkig när jag e så nere.. Tycka att jag kräver för mkt.. eller ngt.. Kanske e det
därför som jag har så svårt att prata om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0