Lalallalalaala

Har inget att göra...! sitter i datasal två med Anna och väntar på Rose.. Rose den lilla skiten försov sig!
och har mitt USB minne med typ allt vi gjort... suck.. men aja, så har suttit här och inte gjort ngt i typ 40 minuter..
snart ska hon komma... hel kommer hon, ungefär :)
då ska vi göra klart arbetet om Borrelia så vi under helgen kan plugga in det vi ska säga på måndag...
Redovisning! 0.o HATA!!!

aja, FREDAG idag!! :D *älska* :) skön helg, syrran åker bort till min kusin... mamma jobbar och sover hela
dagarna och pappa åker till norrland för att jobba.. :) Bara jag och brur hemma :) jao, och morbror dåra.. men
han räknas inte :P Jao, och så e ju mamma hemma under dagen, men då sover hon så.. :P

Blir lite irriterad dock... Skulle ju åkt till Karlstad... o träffa Therese :D men så fick jag inte det den här helgen..
Typ bara för att jag skulle vara barnvakt eller ngt.. :O och så åker hon bort!!! -.-
men suck på mina föräldrar... aja, ska iaf få åka till karlstad v. 6!!! :D Ska tvinga mamma hjälpa mig beställa
biljett ikväll :) ska dessutom få vara ledig halva dagen från skolan då! :D Yey :D

Maha xD aja, har inget bättre att skriva om.. Rose kommer väl snart och då måste vi jobba flitigt :)
Hade bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Sandra! Glöm inte vårat nystartade företag, "Redovisnings-pottorna kommer slå igenom stort! ;D för övrigt så kommer det gå prima på redovisningen, du är så duktigt så! :)

2008-01-25 @ 18:16:53
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Hahahah :P Yeah ;) Vi måste sätta igång med produktionen genast! :D
haha :P naaw, sötis :)

2008-01-26 @ 10:21:11
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0