Alla Barnen...

Jag o Theres roade oss med Alla Barnen.. och Norrmänhistorer, ja o ngr blondinskämt :D
Sjukt konstiga och sjukt roliga.. Vår Humor Äger!!! xD

Alla barnen hoppar med fallskärm
utom Sandra
hon är inte som andra.


Alla barnen stod upp till näsan i vattnet
utom Sandra
hon var kortare än dom andra.

Alla barnen har två ben
utom Therese
hon har protes.

Alla barnen ställer upp för skolan
utom Therese
som ställer upp en hypotes.



Har dessutom varit duktig och fixat med samhällskunskapen som jag typ fick
bakläxa på, jao, och även gjort den sjuka idrottsuppgiften. Jag skrev ganska
så öppet men hoppade över att nämna vissa saker. Liksom, hallå mitt liv :O


Måndag imorrn, orkar inte... BLÄÄÄÄÄÄ O.o

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh jag bara älskar "Alla barnen" historier, grymma! :D

2008-01-13 @ 22:15:50
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika ! :D

håller med anna, dom e grymma ^^

2008-01-15 @ 19:10:55
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0