Rast ;)

Sällskapsdjur, rast.. typ har skrivkramp 0.o försov mig imorse med 30 jävla minuter..! Hade tio minuter på mig.. :O
STRESSIGT.. :O >.<

Iaf, jag hann :) har haft sällskapsdjur nu en timme. Jag o Elli fixar ltie skoj :) eller ngt :P Helvetet är från och med
nu reserverad för dem som säger UNDERstrykningspenna istället för ÖVERstrykningspenna! Bara så ni vet :)
AKta er för det ordet :O

Och hur skulle det egentligen se ut om man skrev . istället för o ... :O egentligen ska det vara en prick men smart
som jag är orkar jag inte hitta en prick.. 0.o :O hahaha :P

Nee, men. avslut här :)
.j.j.j.j.j.j.j.j.j :O .val .ch jag är inte alls k.nstig xD

Kommentarer
Postat av: ELLI

HAHA!

.j.j.j.j.j.j.j säger ja bara :.

2008-02-18 @ 09:11:11
Postat av: Sandra :)

HAHHAHH :P yeah ;) du e fan asskön du!! ;D

2008-02-18 @ 11:59:43
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0