Fredag morgon :)

Jao, så alla andra i klassen har sovmorgon idag. Till typ tio. Själv gick man upp för ca en timme sen. Faktiskt
nästan exkat en timme sen. 5.30.. sjukt tidigt.. 0.o nee, men, men :P Bussen går 8.15 och vi är framme ca 16.35
Så mellan den tiden är det bara att ringa ;) jao eller smsa :D
Haha, skulle ju egentligen ha åkt bil.. men stackars Christina ligger på sjukhus :/ inte bra.. Nee, så buss blev det.
Men det är man ju van vid så. Jao, jag skulle egentligen ha packat igår kväll.. men sega jag glömde typ bort det..
och kom på det typ 23.45.. hehe.. 0.o Men, men.. gick därför upp lite xtra tidigt.. :)så, nu är det packat och klart.
Det enda som ska packas är tandborste och tandskena och sen e det klart! :D

Men nu måste jag dra.. men ni får ha det så bra alla sötisar! :D
Stor Kram från lilla mig, och ha ett riktigt bra lov sen också! :) <3




Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Ha, det bäst nu i norrland Sandra (L)

2008-02-22 @ 19:39:38
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0