Äckel Prov...!

Så kort om igår.
Igår hade vi redovisning. Vi pratade helt fritt, gick faktiskt bra :)
Sen visade vi filmen, och FAN det var roligt! :D Så sjukt bra den
blev alltså! :) Matteprovet låtsas vi inte ens om som om det blev
av.. jao så bra gick det ;D
Jag och Alex åkte till stan, julhandla lite. Åkte tillbaka till skolan
där vi "hämta upp" Kamilla :) Åkte tillsammans hem till mig,
hämta saker och sen hem till Alex. Pluggade religion och såg
på film :) Gick en promenad och köpte lite choklad gjorde vi
också :P Mysig kväll, om man tar bort religionen ;P
Sov där gjorde vi dåra också :) Jag och Kamilla delade på Alexs
säng, trångt ;P

Idag.
Gick upp tidigt jao. Jag och Alex börja inte förrän 10 ngt.. men
stackars Kamilla hade matte C klockan 8 :O så vi åkte iaf till-
sammans till skolan. Hon gick på lektion, och jag och Alex la
oss i sofforna och sov typ en timme ;D
Strax efter nio vaknade vi till liv och då pluggade jag lite religion.
Hade ekologi, gjorde ngn konstig uppgift..  sen mikrobiologi
och genetik, och då var jag sjukt hungrig :O åt ju ingen frukost
då jag halft mådde illa imorse :/
Iaf.. okej lektion. Sen lunch :) Åt dock typ.. lite.. :O
Efter lunch var det dags för religion.. -.- på en fredag. Och jaa..
dessutom prov :O -.- Gick typ skit.. :( Hoppas hoppas verkligen
på ett G ja..!
Efter religionen hade vi djurpresentation och guidning.. seriöst!
den kursen suger -.- ehehehe... och är jobbig. Men jaja.. vi gick
igenom ngn uppgift, sen snacka man en och en med Lotta..
sen flydde jag och Alex ;D

Kom hem och möttes av lussebulle lukt :D mums tänkte jag!
Så iaf.. hjälpte mamma och moster att baka lussebullar :)
Nu ska jag iaf ta det lugnt ikväll :) Slappa och se på idol jao :)
Imorrn är det upp tidigt som gäller. Klockan 9 ska jag möta
Sandra och Rose vid spärrarna vid Älvsjö :D HUNDMÄSSAN!!!
Woho :D jao och vi ska se när Malin tävlar :D ska bli så Roligt! :D
                  

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh man blidde SÅ glad av eran redovisning! Proffs va ni! :)

2008-12-05 @ 18:45:07
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Jag skriver om åldrandet,dvs varför vi åldras och vad vi kan göra åt det. Åldrandet är en sjukdom som dödar 100 000 gamla människor varje dag ofta efter att ha torterat dom i åratal innan. Så spana in min blogg och följ med i hur vi ska besegra åldrandet och förlänga människors liv radikalt.

2008-12-05 @ 18:51:49
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: malin

h¨åller me anna, ni var grymma :D

eran VIDEO VAR GRYM :D

skratta så jag visste inte va ja skulle ta vägen XD

2008-12-05 @ 22:13:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0