Oro

Jag får ont i magen över att tänka på morgondagen... Att gå upp
klockan 5, att jobba hela dagen och att vara med brur och Curre
har inget med det att göra. Det är det där med att jag inte kan
något om fyrverkerier, att jag är dålig på det där med okänt folk,
att jag är blyg och helst inte vill stå i kassan. Men jaa, så vad
mer än det kan man göra imorrn? Inget. Så jag ska bita ihop,
ta mig igenom dagen och tvinga brur min att inte lämna min
sida ;D Det löser sig nog. Det är bara två dagar och chansen
att jag kmr träffa människorna igen är inte direkt stor. Jag får
väl helt enkelt ta och skärpa mig och jaa.. gör jag bort mig så
är väl inte det hela världen? Det är bara att bjuda på sig själv ;)

Jag läste ut "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst"
på typ 3 dagar. Sjukt bra!<3 Och idag såg jag Twilight igen<3
Nej nej.. jag är inte alls besatt... :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

Det kommer gå kanon imorn. Jag va oxå orolig 1.a gången jag skulle sälja, är blyg å hatar det där ordet pengar. Men efter lyssnat på dom som kan det där med fyverkerier å sälja, så va det inte så svårt. Kan inte så mycket om det än idag, men jag frågar Roger el tar fram deras broschyr så dom kan läsa lite mer om sakerna (ett tips). Kassan, jätte enkel =o). Du kommer greja det där kanon. Å gör du bort dig så såg bara "den/det vill inte sammarbeta med mig idag" ;o).Funkat för mig.

2008-12-29 @ 22:05:11
Postat av: jessan

jag kan jobba istället för dig. om det innebär pengar;)

2008-12-29 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

Det kommer gå bra ska du se! :) tänkt bara på va härligt det kommer att kännas när det är över, då kan du klappa dig själv på axeln och säga: "Faan va grym jag är!" :)

2008-12-29 @ 22:29:10
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: malinnnnnn

känns som att man borde se den där filmen :P

2008-12-29 @ 23:56:16
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0