Twilight <3

Jaaa så skoldagen idag gick snabbt :) Well bara två lektioner så
kanske berodde på det ;) Första lektion, djurpresentation & Guidning..
Den kursen e fortfarande irriterande -.-
Sen lunch, ngt har seriöst hänt med resturangen.. all mat man får
välja mellan är äcklig..! :O och endå får man välja mellan 4-5 olika
maträtter... 0.o Okej.. i för sig är jag kräsen.. men ändå... :P
Sen efter lunch var det idrott. Helt okej lektion med ngn lek som
uppvärmning, spökboll typ hela lektionen och sen innebandy som
avslut :) Var helt trött i kroppen och mitt huvud samarbetade inte alls
med mig dock :/ Det suger verkligen att vara förkyld.

Hem, duscha åt lite mellis. Sen var det dags att åka tillbaka till tha
school  :P "Hämta" upp Erika och Jessica och vi drog till hötorget :)
Hämta ut biobiljetterna till Twilight :D och sen gick vi och åt :) Eller
dem delade på en rätt med vegetariska rullar, och jag fick smaka :)
Sen kom vi till bion, stod ett tag och fundera över vad för meny vi
skulle köpa.. Med mellanpopcorn eller stor..? .. hmm det var svårt.
Det hela slutade iaf med att vi gick från kassan med två mellanläsk
och en stor popcorn. Ja och jag hade en påse med Brio oxå :)
Satt ett tag och vänta på att bli insläppta.. och när vi väl fick gå in..
var vi tvungna att visa leg..! 0.o.. hahahha ;D jaaa... joo men vi är 3
stycken 18-åringar som tydligen ser ut som 14-åringar ;D (ålders-
gränsen var 15 år) heheh :P
Såg filmen.. FAN VAD BRA DEN VAR!!!!<3<3<3 Vill se igen :D Vill
ha såna där coola krafter :D Vill ha en egen vampyr! åhhh! jag vill!
Hahha :P jaaaa sjukt bra som sagt :)
Sen efter vi kom ut från biosalongen.. jaaa jag kan säga att vi hade
huuuur mkt popcorn kvar som helst ;D sååå fult! Jaaa.. och det hela
slutade med att vi hade popcornkrig på sergelstorg :D Sjukt roligt!
Jävligt rolig kväll!<3


Kommentarer
Postat av: jessan

:D <3 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH KUL DAAAAAAAAAAAG

2008-12-09 @ 22:17:15
Postat av: jessan

:D <3 ÅÅÅÅH KUUUUL DAAAAAAAAAAAAG

2008-12-09 @ 22:17:43
Postat av: Erika ^^

OH DE VA SÅ ROLIGT :D Kändes som att va med i en film med vårat popcorn krig ;)

(L) (L)

2008-12-09 @ 22:23:40
Postat av: Sandra :)

HAHHAh :D jaaaa precis :D

BÄSTA FILMEN! BÄSTA SÄLLSKAPET! BÄSTA POPCORNKRIGET! :D:D:D <3

2008-12-10 @ 08:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0