Rubrik till jul?

Okej jag suger på rubriker och just nu kmr jag inte på en enda som
ens är någorlunda bra.. därav min superfina rubrik.. ;P


Igårkväll var jag en filmnörd :) Såg High School Musical, ettan och
tvåan :) Bara för att dem är så söta :D
Sen såg jag på Alien3 med mamma, vi låg i vardagsrummet, åt
lussebullar och drack cola ;) mums!

Men så idag ska jag och mamma upp till vällingby :) Vi ska möta
moster Nadja där och så blir det väl lite handling av dem sista
julklapparna :)
Vad jag ska göra sen efter det vet jag inte, men det tar vi då :P
Imorrn kmr iaf kusin Jenny, faster Karin, farmor Gun och Vovven! :D

Och sen har vi en underbar person som fyller 18 idag oxå.. :)
GRATTIS MALIN! :D <3



Kommentarer
Postat av: malin

aaw, thanks hunny! :D

Vovven! va fin hon är :)!

2008-12-21 @ 17:24:04
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nääää 27 hästar ;)

2008-12-21 @ 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0