Prov sen hem.

Hallå :D idag var inte som alla andra dagar :O oh my god :O scary ;D ehehhe..
okej... Nu ska jag skärpa mig :D När jag gick upp imorse ville jag helst av allt
bara lägga mig ner igen och somna om. Men så fick det inte bli. Åkte till
skolan, prov i mikrobiologi och genetik. Tror det gick ganska bra :) Sen valde
jag att åka hem. Dels för att jag e sjuk.. :) och dels för att båda lektionerna
skulle typ.. varit onödiga.. :) Matten hade vi nyss prov iså då skulle jag bara
sovit :) Djurhållningen i Park B har jag i för sig inte börjat med.. men den är
lättare att göra hemma :) Eller Jo! jag har faktiskt börjat så smått med den :)
Men så jaa :P Kom hem typ halv tolv. La mig i sängen, drack lite julmust och
såg på film. Först Hitch, sen kogänget ;D Jaa och sen åt jag lunch och sen
gjorde jag mamma och moster sällskap i vardagsrummet. Såg på vänner
gjorde vi  jao :) Ehh.. jaa sen har jag suttit här. Kollat runt på bdb, gjort ett
långt test där. Jaa, det var min dag det :) Och nu är det väl snart mat.

Imorrn är det en ny dag.. vet ännu inte hur jag ska göra :O Vara hemma?
Gå till skolan? Skulle kännas sjukt skönt att slippa guidningen på skansen
imorrn.. men 1. Inte schysst mot Alex som jag ska göra den med. Och 2. Är
jag hemma får jag typ inte sova borta -.- Typ basic rules här hemma yes :O
hehhe, neee men vi får se. Är ju Lucia i skolan imorrn oxå. Och det är ju typ
alltid mysigt! Fast är det alldeles för tidigt känns det kanske inte sådär super
lockande precis.. :O Men fan, vi får se senare. Ska spana in schemat för
morgondagen nu så får vi se hur det blir :)

Och så en trailer ur Twilight då den är så SJUKT BRA! :D <3

Kommentarer
Postat av: jessan

kom till lucia och ha glitter ihåret

2008-12-11 @ 19:22:17
Postat av: Sandra :)

Hahah :P nae, kmr till lucia gör jag nog, men inget glitter ;P

2008-12-11 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0