Promenad

Helo alla. Idag vart det en lugn dag. Slapp slapp och man låg och
såg på film ett tag. Richie Rich jao ;D som man sett förut jaa :P
Skönt att ligga och bara slappa. Sen åt vi lunch, och fick ideén om
att åka till mormor med volvon och sen gå hem därifrån. Så blev
det. Så efter lunchen åkte jag, farmor, Karin och mamma hem till
mormor med vovven. Fikade lite innan vi bestämde oss för att ta
oss hemåt i kvällsmörkret. Mamma och Karin hade bråttom så
jag, farmor och vovven gick för oss själva :)
Mysigt att ta en promenad sådär. Men fan vad kallt det var :O För
bara ett litet tag sen frös jag asmycket om mina ben :O Fast nu
är det bättre. Kan bero på att jag har en hund som myser i knät :)

Kvällen blir nog lugn :) Kanske spelar kort med allt folk som är
här.. eller kanske börjar se på Lost som man fick från bror min.
Men nu ska jag kila. Ska spela kort med brur och faster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0