oHändligt

Hundmässan jaoooo :D Roooligt :D men som Sandra säger, Oligt :)
Alltså inte jag Sandra dåra ;D maha :P länge sen jag skrev det :O
alltså.. maha ;D Okej förvirrande -.-'

Men iaf.. Hundmässan idag :D Wohooo :D Roligt! Hundar överallt :D
PARADISET jao ;D Jag och Sandra gick runt hela dagen :) Var med
Malin och Zorro oxå såklart :D Malin tävlade, och både hon och Zorro
var superduktiga! :)
Skoj skoj att se på agilitytävlingarna. Såg lite av rasparaden, gick
runt och kollade i ngr rasmontrar, och såklart kollade vi runt på
utställningarna för att se alla vovvar :D Klappat vovvar och Sandra
den lilla filuren föll för Katalansk vallhund :) Och btw så har hon en
på G oxå :D En tik på 4 år :) Får se hur det blir med det. Men roooligt
iaf :) Varken Kamilla eller Rose dök upp. Får väl se om dem kmr dit
imorrn ;)

Blev iväg tvingad på promenad strax innan tio 0.o I mörkret..! Typ mitt
i skogen oxå... -.- Dog av skräck och trodde jag skulle dö :O..!
Härma vovvar, jaga vovvar, tog oss fram på spåret.. och damn vi gick
fan vilse ett tag där oxå :O ohoowo... scaryyyyy. Mhm!
Joo, vi fann ljuset :) neee men vi hittade ut till ngn låååång väg, med
bilväg bredvid. Jao enligt Sandra iaf. Sen tkt jag att jag kände igen
mig.. Sandra hade ingen aning vart vi var :P Undrade vad det var för
ngn rolig väg vi hade hittat. och nu ska ni höra... Vi befann oss på den
vägen som Sandra cyklar typ varje dag! ;D HAHAHHAHAHAHHAHA!
Bra koll där Sandra ;D
Jao.. alltså inte jag Sandra.. utan Sandra Sandra :) ahahha ;D jao så
är det! AHHAHAH :P jag e trött nu, och vi ska väl snart sova :P Sandra
ska typ bara... tvinga mig ha.. modevisning eller ngt i stil med det nu..
0.o... stuerd.

Kommentarer
Postat av: Gauffin

Du och jag hundmässa varje år :)

Asså seriöst jag är fortfarande impad över vägen, var säker på att jag hittat en ny rolig väg men inte då :P

Jag vil ha min vovve nu !!!!!!!

2008-12-06 @ 23:17:42
Postat av: Rose

MEn HALLÅ!!! Paradiset finns inte i älvsjömässan!! Har du glömt Umnäs och lilla BEEEEENNNNNYYY!!!!

2008-12-07 @ 01:36:50
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Självklart Sandra :D Du och jag Hundmässan varje år! Det är en lag ;)

HAHAHHA, jao det var roooligt med vägen :D

Jag vill oxå ha vovve!

2008-12-07 @ 20:19:12
Postat av: mal

haha sandra ! noll koll for life , hon asså ^^

2008-12-07 @ 23:24:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0