Jullov

Well så var det jullov :D utan känsla dock :/ Ingen snö och fan det
känns verkligen inte som om det är jul :O synd jao. Men men, vi
hade det iaf mysigt i skolan. Med lekar och julbord till lunch. Jao
och Emmas religion lektion var den enda riktiga lektionen.. wow..
chocking.. ;D Hahha :P neee men den filmen var sjuuuukt tråkig,
och efter allt socker man ätit till lunch (bakelser, knäck m.m.) så
kunde man ju inte sova, vilket man annars brukar göra då man
ser på tråkiga filmer ;P Neee, så nästan ingen såg på filmen, och
att Emma inte ens var i rummet gjorde bara så alla var värre än
annars :P Roligt hade vi iaf ;) Fast sen blev det slut på det då en
viss person..... skvallra till Emma :O moooooget -.- men aja, skit-
samma :P så då typ sov jag ;D
Fika på mentorstiden och sen kram kram till alla klassisar :)
Hoppas man träffar åtminstonde ngr av er under lovet :) <3

Men nej, nu ska jag sluta skriva för jag och Alex ska spela Zoo
tycoon ;) Ha ett riktigt bra jullov nu allihopa! :D <3

Kommentarer
Postat av: jessan

klart klart klart!

vi måste ses på lovet :D

händer det nått kul så säg till mig! direkt! pronto!



;)

2008-12-19 @ 21:25:08
Postat av: mallan

förlåt att jag skvallra ;D

kan man gissa att hon börjar på A?.. ^^

det var nog innan jag kom :P



puss kram

2008-12-19 @ 22:11:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0