Flitiga Sandra

OjskiBojski.. :O idag har jag varit heeemma. Tagit det lugnt typ. Fast
jaa... har faktiskt varit duktig och pluggat typ halva dagen. Skrivit över
anteckningar och instuderingsfrågor till sällskapsdjur om insekter och
övriga djur till datan. well.. 10 sidor på word är väl inte så mkt..? host!
ehhehe :P neee men fan jag vill ha MVG på provet imorrn.. men ofta.. :/
Aja, har iaf inte gjort så mkt mer än det idag :P satt och slappa vid
datorn ett tag innan jag orkade börja. Men sen har jag suttit här och
faktiskt varit flitig. Började lite med min kollektionsplanering till djur-
hållning i park också. Men det gick segt så kom inte så långt :P
Well, nu ska jag iaf, så fort jag skrivit klart här, gå och slå in julklappar :)
Sen ikväll ska jag väl försöka göra den där äckliga uppgiften i idrotten..
När man ska jämföra två olika APU platser man varit på. Segt, så vi får
väl se om jag orkar ;D
Jaaa, denna söndag har gått fort. Som alltid :O Imorrn är det måndag..
oj fan ibland är jag smart... :D ahaha ;D okej.. ehh.. börjar dagen med
prov. -.- Har iaf 30 minuters sovmorgon så börjar halv nio istället för
klockan 8. Skönt :) En halvtimme är alltid en halvtimme! :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

hihi, ja du hittade den på min dator. Vet inte vart den kommer ifrån. ;o)

2008-12-15 @ 07:28:22
Postat av: Anabanana :D

Åhh duktig du e! Såg riktigt proffsigt ut! :)

2008-12-15 @ 23:25:11
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0