Dator eller snigel?

Min data är för tillfället säkert tusen gånger segare än min förr
förra dator.. Kan säga att det är sjukt segt! Att titta igenom bdb, där
5 personer hade lagt upp typ en bild var.. tog minst dubbel så lång
tid som det skulle ha gjort ifall varje person lagt upp typ 30 bilder
var.... Äckliga sega datorjävel... -.-
Så snälla Alex ska låta mig ta över alla bilder, all musik och sånt
där till hans externa.. så att Jompa kan ta bort allt.. blåsa den tror
jag man säger på datorspråk ;D Ska ringa Jompa sen lite senare
och be han komma hit och hjälpa mig.  Vad skulle vi göra utan
Jompa liksom..? :O

Men jaaa... igår var det en rätt så lugn dag. Åkte tillsammans med
farmor, Sara, Jenny och vovven för att hälsa på Christina.
Ute på värmdö jaao.. Men hon var icke hemma så vi tog oss en
liten tur  runt i värmdö köpcentrum.. jag hitta dem böckerna jag
letade efter :D "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst"
Så man kan ju gissa vad jag gjorde typ hela kvällen igår.. :D Jao
precis.. LÄSTE :D Såååå bra bok jaa! :D <3


Köpte lite underkläder gjorde jag också :) Och sen åkte vi tillbaka
till Christina. Fikade där lite sen åkte vi mot Odenplan. Farmor var
riktigt duktig på att hitta trots det faktum att hon inte kört inne i
stan på typ.. 10 år :O haha :P jaaa så kom vi till ETC.. som var
öppen :D och dem hade Sveamössor.. men bara i barnstorlek :/
På kvällen lämnade vi filmerna vi hyrde dagen innan.. tog oss en
tur till vällingby och köpte godis gjorde vi också :P

Men jaa.. så idag blir det en tur till stan. Drottninggatan.. Souk..
Hoppas det finns Sveamössor där då :P Så blir Jenny nöjd :)
Sen ska jag väl läsa :D och ringa Jompa, och ut med vovven oxå
skulle jag tro :P
Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: malin

tack .. <3

2008-12-28 @ 13:04:12
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0