Bra & Dåligt

Jag har både dåliga och bra saker.

Vi börjar med dem dåliga...
* Misty & Sibel är sjuka så det blir till att ringa veterinären imorrn :(
* Det är sjuuuukt mkt skolgrejer att göra just nu...
* Jag har ooootroligt dåligt med pengar.
* Jag är skyldig personer pengar men tvingas låna mer...
* Det är bara måndag.
* Jag är typ sjuk.

Sen till dem bra :D
* Jag fick G på matteprovet!!! :D
* Det är snart jullov!
* Farmor, faster, kusinen och vovven kmr ner snart<3
* Imorrn ska jag gå på bio med Erika och Jessica :D Twilight jaaa!! :D
* Jag har typ bara en julklapp kvar att köpa.


Kommentarer
Postat av: jessan

DET SKA BLI KUUUUUUUUL! :D <3333

2008-12-08 @ 19:27:38
Postat av: Erika

JAAAAA BIO! POPCORN, CHOKLAD, LÄSK OCH BRA FILM OCH BÄÄÄST SÄLLSKAP! :D Kan inte bli bättre! =)

2008-12-08 @ 19:51:46
Postat av: malin

det är bra att det bara är en julklapp kvar om du inte har så mkt pengar :D

2008-12-08 @ 20:07:07
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Allt ni säger är sant!! :D

2008-12-08 @ 20:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0