Woho... :/

Ehhehe, jag bara hatar skolmorgnar.. -.- det är så sjukt jobbigt att gå upp,
göra sig iordning medan man fortfarande är trött, och dessutom tvinga i
sig frukost ett x antal timmar tidigare än vad man skulle velat...
Yes, skolmorgnar e verkligen härliga :) ehehhe.. men fan, att gå upp är
inte så jätte svårt då man är hundvakt.. Vovven måste ändå ut tidigt på
morgonen, annars kan en liten olycka ske :O haha :P Aja, nu ska jag iaf
dricka upp min oboy, sen borsta håret :) Sen försöka komma fram till om
jag ska ha jacka 0.o.. eller inte.. jao och sen bär det av mot skolan.
2 timmars sällskapsdjur :) Medan dem som inte har det förmodligen
ligger i sina sköna sängar just nu.. -.- mhm.. aja, nu måste jag.. sätta
lite fart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0