Bebbarna är hemma! <3

Lugn dag idag :) Sov hos Alex från igår till idag, vaknade, åt frukost
och gjorde oss iordning innan vi åkte in till slussen. Träffade Jessica
och sen åkte vi alla tre ut till gustavsberg för att möta Anneli :)
Efter vi varit där så åkte jag och Alex hem till mig, gjorde inte så mkt..
Sen när han gått så städade jag lite i rummet :) Dammsög och så.
Gjorde iordning råttburen och rensade en av mina lådor gjorde jag
också. :)
*Vovven ligger just nu i mitt knä och sover* <3
Såg på Harry Potter och den flammande bägaren med brur min oxå.
Och sen har jag inte gjort så mkt mer, tog lite kort på bebbarna och
vovven, lekte med bebbarna och tittat lite kort som syster min tagit. :P
Japp :) Men så imorrn ska jag klippa mig! :O aaahhhh, vet inte hur..
Måste.. bestämma mig.. tills imorrn.. -.- ehehhe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0