Sova tack :)

FREEEDAG!! :D Skön dag, bara 3 lektioner. Dock bara tråkiga lektioner..
Iaf jag och Sandra var asbra på att ringa :) ehehehe, jag lyckades väl
störa ngr under dagen
och jag och Rose bokade biljetter till 3 veckors-
praktiken :D
Flyga ska vi göra :) Länge sen man gjorde det.. typ.. när
jag var i Greklad.. hmm.. förra året? Förr förra? 0.o Äsch fan det känns
iaf som om det vore mkt längre sen.. om man kan säga så. Är skittrött
så det är typ ett under att jag kan stava :) Jompa (mammas kusin) var
här och fixade min data. Så nu fan är den snabb :D iaf mkt bättre än
den avr innan.. ! :D mhm! Men så vi har installerat om allt och imorrn
måste jag in på msn och be Therese om att få mina smilisar :)
Eller fan egentligen blir det idag.. :O men aja ni fattar ;D Men fan, nu ska
jag sova. GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0