Saknar bebbarna <3

Jag hade fått en kommentar från en tjej på bdb, så gick jag in och kollade
runt lite på hennes bilder. Och hon har råttor! Massa verkar det som.. så
nu saknar jag mina bebbar jätte mkt! :( Jag vill pussa på dem!
Men, men.. dem kommer hem på onsdag :) och då ska jag pussa massa
på dem! :D <3 mhm..
  
 

Men jaa.. idag har jag inte gjort ngnting.. typ suttit vid datan och rollat.. men
jag orkar inget heller.. typ känner mig seg och grejer -.- Har suttit och käkat
massa Maltesers :D mums liksom :) yes. Men jao.. ska se film sen och
kanske.. läsa ngt. Liksom så jag inte sitter vid datan heeela dagen. För då
får min kära lilla far damp :O hehhee.. fast han e i för sig inte hemma, han
jobbar.. men ja.
Hmm, Vovven, farmor och syster kommer ner på onsdag oxå :D Vovven <3
Yes. Sen på.. fredag tror jag det är, åker mamma och farmor till grekland.
Jao med mammas kompis Marie då oxå :P Så då är man hundvakt i två
veckor. Tillsammans med syster dåra :P Bra det, för vi ska typ gå ut med
henne varannan morgon, så då får man sovmorgon varannan morgon :)
yes vi e smarta ;D hehehe.. men hmm.. jao och sen ska hon vara vakt på
lördag - söndag, för då ska man hem till Anneli :D yes! Taggad till tusen :D
Ska bli roligt! Men nu ska jag.. iaf snart se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0