Onödigt..!

Well nu sitter man här i skolan. Nästa lektion börjar inte förrns 10.10...
Man gick upp tidigt. Åkte till skolan. Trött som fan efter att bara ha sovit
4 timmar. Så är Tomas inte ens där och hela lektionen blir helt jävla
onödig
då vi ser på en film om reptiler som.. vi säkert sett förut. Oj visst
ja, glömde nämna att vi läser om spindlar nu och att vi redan har läst
om reptiler tidigare.. Det blev visst ännu mer onödigt... heheheh.
Jobbigt..! Speciellt då man sovit så lite.. -.- Men fan, går inte direkt att
göra ngt åt det. Snart börjar iaf nästa lektion. Ska man bara försöka
hålla ögonen uppe :P Sen projektarbete, jao då är det bara att låtsas
orka :)
För vi måste skriva mail och fixa. Inget slapp! mhm.
Nu är jag hungrig oxå -.- Mackorna jag tog med mig var superäckliga..
så jao, ingen frukost :) Toppen.


Kommentarer
Postat av: malin

eh vafan sandra du var ju med mig ;D



du fick inte frånvaro iaf 8)

2008-08-25 @ 21:15:05
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0