Glömde...

Hmm, jag glömde fan berätta om skoldagen igår :O men det hände typ
inget speciellt. Tar det lite kort:
Elevstöd - Jag och Sandra jobbade flitigt :)
Djurhållning i Park B - gjorde typ ingenting mer än att gå igenom vad vi
kmr göra på kursen.
Lunch - Dem dränkte pastan med tomatsås vilket jag klagade över :)
däremot drack jag min älskade cola!! :D nyttig som vanligt jao ;)
Religion - jag typ doooog :)
2 timmars sällskapsdjur - Man tänkte, fan jag kmr dö! Vem vill ha 2
timmars sällskapsdjur i slutet av dagen och inte sluta förrns halv fem..?
Trodde ju dessutom att vi skulle läsa om spindlar.. Men tjii fick vi, för vi
började hunddelen!! :D
och POFF så flög dem där två timmarna förbi..! :O
haha, vi gick igenom om foder, riktigt intressant :)

Halv fem slutade man som sagt och Rose följde med mig hem :)
Träffade vovven och bebbarna. Vi lagade mat, gick promenad med vovven,
pussade på bebbarna och såg film, Hip hip hora. Joo den var lite rolig :P
Min kusin ringde i slutet och ville prata. Lilla Kenny har det jobbigt :/ <3
Får väl skaffa pengar och ta mig dit upp under ngn helg.. :)

Iaf, ska ju vara hemma idag. Hoppar över idrotten och djurhållning i park B.
Jao kanske inte så bra, men fan ngn måste passa vovven :) Hehe :P Men
så min syster... Gick ut med vovven tidigt imorse.. Sen så hade jag sagt åt
henne att ge vovven mat. Vilket hon gjorde. Bara att jag räknade såklart med
att hon skulle gå ut med henne efter det. Eftersom det är iaf vad jag skulle
gjort om hon bett mig och hon hade sovmorgon... Men icke..! Så fick gå upp
kvart i åtta och ut med vovven. Var liiiite irriterad ja. Men såklart man gör det.
Men syster min kunde ju ha tänkt lite... Hehe :P aja, så har legat i typ 1 och
en halv timme och bara pussat på vovven :) <3 Fast pappa klagade över att
jag hade henne i sängen xD heheh, men fan det är mysigt! :)

- Det är btw svårt att placera inlägget i en kategori då man skriver om
blandade saker.. hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0