Frisk Luft e Bra...! :)

Idag har jag varit i v-by :D och träffat Malin :D yes. Hehhe, och pappa
blev typ.. sur.. eller ja inte sur sur.. men sur.. 0.o för att jag gick ut -.- Bara
för att jag var sjuk igår.. så tkr han att man ska vara hemma dagen efter...
ehh.. okej jag hade feber igår.. heheheh :) jaja! skitsamma, mådde iaf
mycket bättre idag än igår så :) Dessutom, frisk luft är bra! :) mhm!
Jao, så vi typ snackade en massa :) Var på McDonalds, jag tog en milk-
shake :) mhm! <3 sen så gick vi runt lite och fixade lite småsaker.. Jao
och hon fick tillbaka sitt paraply XP som typ legat hemma hos mig.. hur
länge som helst XP
Annars har jag inte gjort så mkt idag, såklart varit ute med vovven och
lekt med henne oxå :) Måste släppa ut bebbarna ikväll oxå, dem fick inte
vara ute igår :( Bara för att jag var sjuk.. vilket egentligen itne borde vara
en undanflykt.. -.- men Sara hade faktiskt kunnat tagit ut dem ngt oxå..!
Men men.. ska nog.. fråga pappa om jag får ta lite cola nu :) mhm..

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja du han är som han är..hihi. Men frisk luft är alltid bra, man ska inte ligga tills sängs bara. Okej om man har feber men annars är den bästa medicinen luft ;) kram kram.

2008-08-13 @ 19:48:56
Postat av: Sandra :)

Jao han e ju det ;D haha :P jao precis! :D hade så sjukt bra i bulgarien nu! :D <3

2008-08-14 @ 09:01:49
Postat av: Nadja

=) Det ska vi ha. Ska hitta en present till dis oxå ;)

2008-08-14 @ 09:17:36
Postat av: mal

vättre att vara ute och andas frisk luft, blir frisk som en nötkärna bara jag tänker på det ;D

2008-08-14 @ 12:46:00
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

woho en present! :D hehe :P <3

2008-08-15 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0