Face the Reality

Woho, idag har varit en mysig dag. Varmt som fan! men ja.. Träffat
Kamilla och snackat :) <3 Firat min kära lilla moster, som egentligen
fyller år på söndag.. men ja :) Ska ju på kryssning imorrn, massa
folk. Liksom fira henne då :) Yeah ;) Mhmm.. men jao.. så jag och
ALex ska typ se film snart :)
Och han sitter och försöker komma på en rubrik till det här inlägget.
Bara för att min fantasi.. e död. ehehe.. japp :) Trött e jag :O Men ja!
Kladdkakan jag gjorde igår var supergod! yes :) jao och tacosen vi
åt idag avr sååå gott :D men..nu sitter Alex och säger jag ska face
tha reality..
bara för att jag inte vill skriva ngt om att det är sista
somamrlovet... och att det snart är slut :O Men jag vill inte tänka på
det så vi skriver inte mer om det :) mhm.. ehehhe.. japp men så
rubriken kanske inte passar men fan, det får duga ;)


McFly <3 jag vill se dem LIVE!!!!! :O

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

ÅHNEJ! Nu påminde du mig om att detta verkligen är det sista RIKTIGA sommarlovet, aaaa hejåhå ångest liksom.. :O man vill ju kunna busa alla sommrar..

2008-08-02 @ 08:58:56
URL: http://annsing.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Hehe nej nej inget att säga förlåt för little you.. ;) Aaw tack, jomenvisst jag drömde massa mys faktiskt, hope you did too! :D

2008-08-02 @ 11:56:17
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0