Ett skolår kvar...

Well, så har skolan börjat igen. Sista sommarlovet liksom.. Hemska
tanke
! mhm! Men ja, var mysigt att komma tillbaka till skolan :) För tro
det eller ej, jag har fan saknat den! Och dessutom så gillar jag min
skola! Den är bra! Superbra! Och visst, det är jobbigt och så med alla
läxor och prov och sånt där.. men fan! jag vill inte sluta min skola..
Och det som är lite komiskt är att jag skriver det nu, nu när jag knappt
hunnit börja sista året. Men ja, jag kan inte släppa den där känslan.
Jag hatar att släppa saker. Jag hatade att släppa taget om min förra
skola. Och då gillar jag endå den skola som jag går i nu mycket, och
då menar jag MYCKET bättre!
Och inte bara skolan, liksom klassen! <3 Visst kanske man inte är
sådär tight med alla, men man kan endå prata med alla. Och ja, det är
lugnt den bästa klass jag någonsin haft. Även om vi haft det ganska
så jobbigt ibland.
Men fan, jag ska försöka skjuta undan tankarna. Borde inte oroa mig.
Framför allt inte när det är ett helt skolår kvar... :)

Kommentarer
Postat av: Rose

Hej kan du hjälpa mej göra en snygg blogg outfit XD

2008-08-16 @ 00:04:00
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Yeah bästa klassen ever så'ere bara! ;D

2008-08-16 @ 20:16:44
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0