Daim

Godorgona :) Inte för att jag nyss gick upp, var ju ute med vovven kvart
över åtta. Sen dess har jag varit vaken jap ;) Iaf, varmor tog ut vovven
tidigt imorse, skönt :) Nu sitter jag här, lyssnar på McFly och åt precis
upp min macka så nu ska jag äta en daim :) Jag är såå nyttig jao ;D
ehehehe.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vara hemma
tror jag, sitta vid datan, läsa en bok som jag började med imorse och
leka med vovven och bebbarna i guess :)
Jao typ lugn dag.
Men men.. de jag tänkte säga. Är att min blogg är helt okej. Visst jag
gillade den förra mkt mer..! Men vet inte hur jag ska få tillbaka den, så
då får den här duga :P
Mhm! Men nu ska jag äta daim och se på avatar :)


McFly - The Heart Never Lies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0