Blääää... -.-

Jag saknar min bloggs förra utseeende! :'( Dumma klantiga jag! -.- Fan för
mig :) eehehhe. Men aja.. sitter iaf här.. typ väntar på att brur min ska ringa.
Han ska vara hundvakt så när han ringer ska jag ut med vovven, lämna
över henne och gå. Haha :P jao.. men måste bara säga att jag e så jävla
lat!!! :/ heheh, fanns liksom inget färdigt till frukost.. så jag rotade i skafferiet,
hittade pepparkakor... Jao, så min frukost bestod av pepparkakor, som
säkert e gamla.. 0.o.. och saft :)
Yes, nyttigheten själv :) ehehhe. Nee men
fan måste skärpa mig. Visst ja :O jag kmr seriöst dö på idrotten. Alex sa
ngt om ngn träningsdagbok.. 0.o och att man ska hålla en egen lektion igen!
AHHHHH -.- Trodde fan man skulle slippa det -.- FAN FAN FAN! Hatar sånt
jao :) Men jag tänker fan inte vara själv... Måste.. hitta.. ngn som vill.. vara
med mig.. på den uppgiften :O :/
Men nu kan han typ komma när som helst.. så.. ska typ stänga ner allt så
det bara är att gå sen :) Jao. Men fan, Tummen upp! Det är FREDAG!!! :D
En skolvecka avklarad :D eller jao.. efter idag XP har ju inte.. börjat än... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0