Zeeee på bio :D

Haha, jao okej, min rubrik suger men jag ville ha ngt på z :D och det enda jag typkom på
som börjar på z är zebra så.. :P
hehe, men aja, jag tänkte babbla lite om fredagen och idag innan jag ska vara social med
farmor som kom ner till sthlm igår :D

Jao då kör vi :D

Fredag:
image167Lååååång dag -.- 8.30 - 16.40 :O vadå fult att ha så lång dag
på en fredag.. >.< och dessutom alla supertråkiga lektioner
oxå :O men aja, skitsamma.
Började dagen med svenska iaf, skittråkigt.. jag satt och ritade
lite och var sjukt uttråkad.. okej, kanske borde ha lyssnat på
Jeans prat och hängt med i diskussionen men liksom orka..!
Hehe, jao så kan det gå :P men aja.


Sen var det matte i typ en och en halv timme.. -.- *suck* men aja, gick faktiskt förvånande bra :D
jag var fan asduktig jue :D hehe, så den superlååånga lektionen gick endå ganska snabbt :)
Speciellt då jag och Rose tog oss en liten tur till Therese för att prata om APU:n i trean :P

Efter matte var det lunch :D jippie tänkte jag då jag typ var superhungrig, kom till lunchen, såg att
det fanns pannkakor kvar :D fortsatte med mitt *jippie-tänkande*, kom till bordet, satte mig ner
och tog en tugga av pannkakorna. Och voliá, så var mitt *jippie-tänkande* förvandlat till något helt
annat... -.- Det smakade inte ens pannkakor..! Elli kom fram till att det smaka ost, och att det säkert
var såna där lasagne-plattor som dem stekt :O liksom.. okej.. 0.o xD

Jao, efter lunchen var det djurskydd, såg en film om kamphundar. Alltså FYFAN vad jag hatar
människor som kan göra sånt! och så sitter snubben i filmen och säger att ingen blir skadad.. nee,
för hundarna är ju verkligen ingen... JÄVLA F*TTA på han! Typ hata jao..
Hatar människor som ger dessa underbara hundar dåligt rykte och som ens kan hålla på med
något så hemskt som hundkamper..!
Folk borde iaf fatta att det är ägaren som gör hunden och inte tvärtom...!

Se så underbar liksom!
image169

Efter djurskyddet var det PoF, tråkigt.. -.- men vi gick igenom vad som kommer till provet nästa vecka..
Hehe, säger bara; välkommen IG.. :O nee, men ska verkligen plugga som en idiot och försöka få G :)

Projektarbete två timmar.. Med Sandra :P haha, vi körde sten-sax-påse om vem som skulle ringa till
hundens hus och fråga efter Cilla :P Haha :D jag vann! :D så hon fick ringa :) maha :P
Jao, sen skrev vi klart vår projektplan också :) annars gjorde vi typ inget mer.. 0.o haha, lyckat.. På två
timmar hann vi skriva klart projektplanen (som typ borde ha tagit typ 5 minuter), köra sten-sax-påse
och även ringt ngr gånger :P liksom, yeah :D vi är supersnabba och alltid superseriösa ;D hehe xD

Jao, så jag och Alex fick åka utan Kamilla hem för hon drog tidigare :P
Sen när vi skulle till bion träffa vi två från vår gamla klass, vi missade Kamilla som kom med t-banan,
träffa två till från vår gamla klass och lyckades missa Erika när hon gick på t-banan vid t-centralen. Så
snälla som vi var så hoppade vi tre (jag, Alex o Kamilla) av där för att se vart fan Erika var.. men så hade
hon gått på den som vi hade hoppat av.. :O haha xD jao det var helt sjukt. iaf så kom vi till slut
helskinnade fram till medborgarplatsen :)
Där hämtade vi ut biobiljetterna, letade efter en affär som sålde någorlunda bra och billigt godis och tog
ngr bilder vid den lilla ponnyn xD Mötte dessutom upp Elli+pojkvän och Jessica+pojkvän där :)
Jao så var hela gänget samlat :D vi såg på Superhero Movie :D Skrattade typ hela tiden :P haha, fast
sen e jag ju sååå känd för min superbra humor oxå :P hehe.. XP

Hem efter bion, körde lite x-box med Alex och sen var det dags att sova :P typ aströtta jue :P


Lördag:
Inte gjort så mkt, mest slappat ocg spelat x-box, åt godis till frukost ochimage170
yoghurt till lunch :O mums XP Jag o Alex gjorde nästan klart frågorna
om kamphundar och jao, så mkt har jag gjort idag typ :P Tog lite kort på
bebbarna och jag fick en stegräknare av farmor :D haha, ingen var
hemma när vi kom till mig, så jag som inte är så van att komma hem till
en tom lägenhet blev typ helt konstig.. 0.o haha XP höll fan nästan på
att ringa ngn bara för att få reda på vart alla var xD
Men jag sket i det :P och det visade sig att farmor, sara o mamma hade
varit i vällingby, och pappa och Emil typ jobbat, eller ngt .. :O och Jari
han var tydligen hemma och typ sov XP haha xD Men aja, skitsamma..
ska vara social nu och hoppas att pappas humör blir bättre.. han e typ..
sur..? 0.o Eller irriterad eller ngt.. :O jao, inte kul, känns typ som han är
det på mig liksom.. 0.o jag har inte gjort ngt så jag vet inte vad det är.. men aja..


Kommentarer
Postat av: Erika !

Det var kul å va me er pysar ^^

2008-04-12 @ 19:16:48
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0