Rymmare...

Mina råttor smet imorse. Hade gjort ett hål i mina fina glasslock som satt för dem där små hålen
på baksidan av buren. Jao så satt jag vid datan och så plötsligt var Sibel ute och sprang uppe på
buren. När jag satte in henne i buren så kände jag ngt på foten, och voliá, där var lilla Vilda. Dem
andra två hade inte ens märkt att det fanns ett hål, så ja, antar att Vilda och Sibel är dem busigaste.
Men, men... det fick mig att tänka efter lite.
Om dem rymmer så är dem nog uttråkade.. Och det är inte bra :( så jag ska nu köpa sladdskydd,
dammsuga.. (för tro det eller ej, mitt rum är dammigt eftersom jag är för lat för att dammsuga) och
hitta en skiva eller något som man kan ha som skydd för dörren så dem inte springer i hela lägen-
heten, och sen ska bebbarna få springa massa på golvet :)
Jao, okej.. Misty lär få vänta ett tag. Hon är inte riktigt lika tam som dem andra så.. :P Men iaf mina
två, Vilda och Daphne. Med Sibel får vi se. :)
Sen måste jag köpa såna där matskålar som jag kan ha istället för glasslocken. jao, så välkommen
utgifter, hejdå pengar. Men vad gör man inte för sina djur <3 :)

Nu sitter iaf Daphne på min axel och halvsover och Vilda gömmer sig bakom skärmen.
Sibel ligger och sover och det gör nog lilla Misty också. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0