Lööörda

Så imorrn bär det av till Järvzoo, upp i landet :O Haha, börjar bli lite små nervös här :O ska åka tåg, jag
gillar inte tåg :/ men, men.. ska inte klaga :) Har ju Alex som sällskap så det går nog bra :P

image178Aja, hann inte direkt skriva ngt mer inlägg igår. Kom hem
efter skolan. Hämta kläder och åt middag, sen hem till Alex.
Lämna väskan. Fick skjuts av hans mamma till bromma
flygplats. Jag o Alex köpte godis :D och gick in i den nya
zooaffären där också :) stoooor var den. och fin :) med
massa grejer :P Såg en hel hylla med "Mannen som pratar
med hundar" (=Dog whisperer) på DVD.. vadå jag vill ha! :O
haha, men nu har jag iaf beställt volym 1 och 2 :D Får den av
mamma :) <3

Iaf så gick jag och Alex hem till han från bromma flygplats.
Alltså till Blackeberg.. 0.0 typ hur långt som helst :O kändes
som vi aldrig skulle komma hem :O men jao, som tur var så
gjorde vi jue det :P  Haha xD och sen var vi typ skittrötta :O
så vi typ gick och la oss XP

Och visst ja! :D jag fick G på PoF provet!!! :D *happy*
haha XP och hon sa att hon hade rättat snällt :P
hehe XP men spelar inte mig någon roll :) jag fick G iaf :) och
matteprovet kändes ganska bra :O så hoppas på G där med :D



Aja, men nu ska jag iaf packa.. sen typ se på film :D japp japp :)
Ska iaf försöka hinna skriva ett litet inlägg imorrn innan jag åker, men om inte, så får ni ha det så bra allihopa :D
ses om typ 1 och en halv vecka.. då kommer jag hem under en helg iaf ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Mmm trean kommer bli en enda flodvåg av tårar.. :( ;) Aww TACK söt, du får ha det så bra du med och lycka till med allt! :)

2008-04-19 @ 19:34:38
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0