Känns bättre nu :)

Nu känns det bättre :) Mobilen blev såld för 502 kr :D mer än vad jag hade trott :D roligt :)
Jag kommer klara mig utan mobil ett tag :) bara onödigt stressa upp sig.. :P

Haha :D Jag såg Erika o Mona på tv!! :D fast det tkt inte min familj var ngt coolt :O jag tkr
iaf det :D haha :P

Men men.. har egentligen inget vettigt att skriva :P Mer än att vi börjar skiiittidigt imorrn >.<
eller okej.. vi börjar klockan 8.. men det e ju tidigt.. :( sen har vi fan fyra lektioner innan
lunch! :O jag lovar att jag kmr dö av hunger.. :/
Men aja, skitsamma..

Klart slut ;D

Kommentarer
Postat av: Erika !

Haha, ballt att du såg oss! Och inte missa oss som blinda Kamilla ;)

2008-04-14 @ 20:01:31
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0