Järvsööööö

Jao så nu är jag o Alex framme i Järvsö :D vi har en superfin stuga alldeles för oss själva med dusch,
diskmaskin, tv, trådlöst-internet m.m. :D (bilder bifogas inom kort)
Vi har precis varit och handlat nere i byn :P alltså det är vääärldens längsta uppförsbacke från affärn
till vår stuga 0.0 men, men... benträning jue xD
Nu håller iaf duktiga Alex på att göra mat :D sen ska vi typ se film och sen sova XP liksom upp klockan
6 imorrn jue :O

Iaf, tågresan var skitseg.. men vi överlevde den genom att spela kanasta och vänd tia :P
Kom fram till järvsö station där vi tog oss genom byn och irrade runt för att leta efter en skylt till djurparkens
stugby. Och vi var nära på att ge upp, men så nu ska jag hylla Alexs mobil! Den lilla älsklingen har Gps!!! :D
Om han byter ut den ska jag slå han :O Fan vad vi älskade den lilla mobilen då den visade vägen till stugbyn.
Var typ nära sjunga halleluhja för den eller till den eller hur man nu säger xD
Aja, så kort och gott, VI ÄLSKAR ALEXS MOBIL :D <3

(p.s, Alex tycker jag ska göra lite reklma för hans underbara mobil, det är en Nokia N95 8GB) xD så då har
man gjort det också :P


Hade bäst alla! uppdateringar om praktiken och bilder kommer inom kort som sagt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0