Inlägg till Erika :)

Jao, så jag lovade typ Erika att skriva ett inlägg här så hon kunde läsa ngt ikväll :P så jao, här
kommer det :P Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så vi tar väl och skriver om dagen dåra :P

Såå, fredag.. seg dag -.- och lång dessutom 0.o liskom vad e det för fel på lärararna..? att ha
en sån lång fredag borde vara emot lagen :O tkr jag iaf, och jag e nog inte ensam om det :P

Jaja, skitsamma.. iaf, började dagen med sovmorgon då djurskyddet gick bort :D hehe :O ska
man bara ta och sätta igång med hemprovet dåra.. 0.o *suck* orkar inte :(
men iaf, (vilket verkar vara mitt favoritord typ..0.o) så vi började dagen med en härlig engelska
lektion.. hehe, jao om nu engelska kan vara härligt.. -.-

image159Paus, bror erbjöd sig precis att vi skulle spela ngt ikväll :) trevligt trevligt :P
jao, så ska göra det senare dåra :P jippie :D ngt att göra under kvällen XP 
jao, mer än att snacka med Therese, Sandra o Erika dåra :P hehe :P

(gammal bild på han :P)


Men iaf, ska fortsätta oxå :O
jaa.. så engelskan var lika slapp som vanligt.. :P vi fick en uppgift att typ skriva om brevet som vi
hade nationella med.. om man nu kan säga så.. 0.o hehe :P ja, så kan säga att jag, Kamilla o
Alex jobbade tillsammans.. :) dem jobbade ritkigt flitigt medan jag satt och gjorde ingenting vettigt,
ja, mer än att lyssna igenom Sandras mp3 dåra :P såå, tack så mkt för att ni skrev med mig på
brevet :D <3 hehe :P fast sen slog jag ju upp typ.. ehh.. två eller tre ord i ordboken också XP

Ja, sen matte.. vad mer finns det att säga mer än TRÅÅÅÅK >.< Fast Elli fixade till ngr roliga små
sekunder med sina mjauuu, och sniffningar.. ;D Och Alex hjälpte mig fatta lite iaf :D woho :D typ..:P

Lunch, hade förväntat oss spagetti o köttfärssås.. men tjii fick vi.. fick istället ngn äcklig makaroni-
låda med typ böner, majs och annat äckelgrejs i.. 0.o

Matte igen.. typ suck -.- Alex ritade superfina teckningar på alla vid bordet också :P attans, jag tog
ingen bild på det.. :/
(ellis sniffningar och mjauu kanske var under den delen men aja.. XP) Och jag o Erika var superpigga
på att beställa biljetter till Superhero Movie.. :D fast alla andra verkade inte lika pigga.. 0.o men aja,
det ska vi snacka om och typ fixa ikväll :D

Sen samhällskunskap.. betygsnack och kursutvärdering och sen typ bara slapp :P

Projektarbete som typ ingen orkade gå på.. haha XP jao så kan det gå.. liksom palla två timmar
projektarbete på en fredag liksom -.- skulle egentligen ha slutat 16.40 men kom hem typ 15.00 :D
Wihooo :D så nu ere helg och nu har jag varit duktig och skrivit en massa :D
Bara för Erikas skull ;)

Aja, see you later ;) or something like that XP
HA EN BRA FREDAG!! :D
image160


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Haha jaa du, vilken besvikelse maten var idag, fy små kockar.. ;) se de inte skillnad på makaronilåda och spaghetti och köttfärssås längre? :P Mm syskon och datorer, suck vilken rör..xP haha..Aa Rasmus på luffen är göllig han! :) Ha en kanon helg du med and good luck med hemprovet! :D

2008-04-04 @ 18:16:46
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

haha :P jao verkligen, spagetti och köttfärssås e så likt makaronilåda alltså :P haha :P
jao, lycka till du me med hemprovet :D

2008-04-04 @ 18:45:41
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Erika ! :D

Oh,jag har ett helt inlägg tillägnat mej ;) BRA Sandra! :D
Och du å jag ska tamefan se superhero movie tillsammans och garva ihjäl oss tsm :D (L)

2008-04-04 @ 20:04:44
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra :)

haha :D jao, det e bara tillägnat till dig :D
haha xD SÅKLART vi ska :D

2008-04-04 @ 21:22:40
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0