Ahhhhhh 0.0

Sandra håller på att bli galen här! mobilen har blivit bjuden på :D det är ju bra, då kan jag köpa en ny :)
bara det att jag ska på praktik om en vecka!!!!! 0.o Hur fan ska jag hinna få en ny tills dess? 0.o
Nee, jag e inte liiiiiiite stressad... :S
Jag kan fan inte åka till järvsö utan mobil!!! 0.0 då kmr jag typ döööö! :(
Okej, *tar ngr lugna andetag*, det löser sig nog.. right? :O
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH !!! jag kmr fan dööööö utan mobil!! :O med min otur så kmr jag aldrig
hinna få en ny innan praktiken :S
okej.. nu måste jag fan skärpa mig.. okej, så om jag inte hinner få en ny innan praktiken börjar.. så blir
jag nog utan mobil i typ.. 1 och en halv vecka.. det e inte så länge va..? hehe... JOOOO :'(

Nee, fyfan.. nu får det räcka med självömkan.. 0.o det blir nog bra... hoppas jag.. :/
Och när jag endå e uppe i att vara stressad och orolig, så kan jag ju nämna PoF provet på tisdag.. 0.0
Pluggade ltie idag... gick inge bra.. =(
Okej, ska plugga som en idiot imorrn... det.. blir nog bra.. o.0

Okej, nästa grej... VAFAN ska man köpa till Alex!? :O han fyller fan 18 och jag har typ inga pengar.. 0.o
Jo men lyckat Sandra.. :| hehe.. känner att det går riktigt bra för mig här... *host* :/


image171Okej, men skitsammma.. det löser sig nog
på ngt sätt... typ.. 0.o Kan iaf säga att jag
slösade pengar på ett par tights idag :D
(väldigt bra att köpa dem just idag jao.. *host*)
Sen maila man lite med Emelie och fick nya
bilder på tha´ puppis :D

Farmor har iaf bestämt namn till sin lilla
vovve nu :) Amisa ska hon heta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0