3:e inlägget... 0.o

Jao så tredje inlägget för idag.. :O hehe, men vafan, är man sjuk och hemma hela dagen så är man.. :P
iaf, JAG FICK G PÅ NATURKUNSKAPEN !!!!!! :D så jävla glad :D slipper göra omprov :D WOHOOO :D
jao, så egentligen är det det enda vettiga jag har att skriva om just nu.. 0.o
men okej.. så kmr mina fina onödiga inlägg igen :D
yey, typ.. :O
Och Daphne är typ.. hängig :S måste hålla koll på henne :/ är hon så här imorrn så måste jag fan ringa
veterinären.. :/ och måste vi åka dit så har jag inte råd att gå på bio och se Superhero Movie som jag, Erika
och ngr andra planerade.. :O Men, men... djuren går först så.. :O
Hoppas hon blir bättre iaf.. :/
och den lilla nyser fortfarande.. :O fast dem andra två e iaf bra :)
aja, vi får väl se hur det blir..
antingen snöar det eller så regnar det ute nu.. 0.o hoppas det regnar.. :O vill ha sommar! inte mer snö.. -.-
Men aja, och jag hör min systers musik bättre än jag hör min... 0.o vilket är otroligt stört då jag sitter precis
bredvid min och hon är i ett annat rum... -.-
Och jag har lyssnat på ngr jag aldrig ens hört talas om förut idag, Aly and Aj, kommer ett klipp med dem här:

Like Whoa


Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Va BRA att du e bättre! :) men stackars lilla Daphne..aww du får pussa henne från mig.. :) OJA en riktig mysdag blev det, haha inte för jag visste att man inte behövde vara i skolan med det blidde bra endå med lite paj ätning vid maten! :D Har'e BÄST!

2008-04-08 @ 20:19:23
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Rose

bättre än va ja fick, ja tänker inte göra omprov tror ja, orkar inte me skolan längre!!! Fattade du frågan när det var en bild på ett flygplan och ett med nån häxa som rörde i gryta lr va dt nu va??

2008-04-08 @ 23:00:39
URL: http://lillagris.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Tihii skönt att nån håller med mig! :D Eller hur, ge oss SOMMAR!! Softish att vara ledig idag iaf.. ;) See yaa! :)

2008-04-09 @ 10:28:44
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0