*suck* en sån dag..

Ja, ska väl börja med att berätta lite om dagen. Började med att gå upp tjugo över sex.
Alldeles för tidigt, jo jag vet! :O hehe :P
Mne iaf, så lyckades jag komma till skolan en hel jävla halvtimme för tidigt! *suck*
Ja, och sen avr det inte upplåst så fick stå i "porten" och vänta på att en lärare skulle
komma och öppna. Började få kramp i benen då jag stod upp, tänkte ju hela tiden;
om jag sätter mig ner så kommer det komma någon, stå kvar, det kommer snart någon.
Jo, till slut kom det ju någon iaf :P
Och tur var väl det för höll på att typ bryta mina kära små ben :O ojoj, det hade nog inte
varit så skönt precis.. Och inte så praktiskt heller XP

Sen så var det ju meningen att vi skulle ha dubbeltimme i sällskapsdjur.. Men Adrienne
var sjuk idag igen, och det kom ingen annan jävel! så vi var där helt i onödan... >.<
Så vi satt i datasalen i en och en halv timme och gjorde typ ingenting :O *suck* hade ju
kunnat sova längre istället.. Bäst för henne att hon kommer imorrn, eller lägger ut på
schoolsoft att hon inte kommer så vi kan få sovmorgon.. Fast då måste hon göra det
ikväll såklart :) Det skulle vara skönt med sovmorgon imorrn :) men iaf..

Sen så hade vi etologi fördjupning, lunch och sen det igen. Hände väl inte så mycket..
Förutom att Ferdinand sov och Veronika sa; -"Eller vad tycker du Ferdinand?" och han
typ fortsatte sova XP
Ja, och sen skulle vi ju haft mentorstid, men vi slapp det :) Slutade sjukt tidigt och så
var måndagen borta. Bara tisdag, onsdag, torsdag och sen e det fredag ;) :)
positivt tänkade, det är det viktiga :D XP



Visst ja, ska även nämna att när jag satt hemma i godans ro, så var det brandbilar och
typ ambulanser och skit utanför huset. Vi såg ut genom fönstret.. Tydligen så brann
det typ i trappen eller något.. Det var en brandman som knackade på hos oss, dem
kunde typ inte hitta varifrån det luktade rök.. typ.. eller något sånt.. men det var typ ingen
brand för dem typ hittade ingen rök.. eller ja.. något sånt.. Hängde inte riktigt med, men
vad gör det  XP


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0