Onsdag :)

Helo allihopa :D
Onsdag igen dåra. hehe:P
Väldigt händelserik dag, började med tråkiga etologi fördjupning. Eller ja,
det beror väl på vilket ämne man jämför med XP
Iaf så fick vi en ny uppgift, satt i datasalen hela tiden och arbetade flitigt.
Eller ja, arbetade flitigt på "fel" grejer. hehe :P
Men iaf, efter det så hade vi elevstöd, satt då och arbetade lite smått med
ekonomi uppgiften till hundkursen. Gick väl sådär.
Efter det var det lunch, köttbullar och potatismos, faktiskt helt okej. :)

Sen så drog jag och Alex till hunddagiset. Kom typ dit två timmar innan vi
började. Vi pluggade lite och Alex ritade hundar på tavlan, mycket fina
måste jag säga. Det var typ Bullwhippet spets, S:t Afghantax, Grand Papillon,
Mops retriever, American Cocker Collie och sen tror jag det även var en till.
Kommer dock inte ihåg vad för fint namn Alex gav den. XP
Iaf så satt vi där och två som jobbar på hunddagiset kom in och typ ställde
iordning stolarna, frågade typ hur det kom sig att vi var så tidiga och skrattade
lite åt Alexs fina hundar. :)
Sen så släppte de in Ebba och Selma till oss. Åhh, Ebba gris :D
Och selma hon var söt hon också men hon verkade inte vilja vara kvar med
oss. Gick ut ur klassrummet då dem lämnade oss ifred.
Så vi lekte lite med Ebba och Alex såg ut att ha riktigt roligt då Ebba nafsade
honom lite här och var. Haha XP Det var asroligt att se på :)

Sen så typ hämtade de Ebba och vi återgick till pluggandet. Sen började dem
andra dyka upp och sen så kom Adrienne. dags för prov :O
Tror att det gick ganska bra, eller ja, jag hoppas det iaf. Efter provet så såg vi
på någon nördig film som var från typ 94. Haha XP
Malins kommentar om bh:n var skön. "Sexig.." haha X'D
Efter filmen så fick vi veta vad vi fått på förra provet, jag fick MVG :D :D :D haha ;)
Blev så jävla glad :) 39 av 42. Tror jag det var :O
Haha, och gissa vem som fick bäst.. Hehe:P JAG :D okej, ska inte skryta mer
nu, men det är så roligt att för en gångs skull vara "bäst" på något. :D
Iaf, GRATTIS till Alex & Malin som också fick MVG ;) :D

Sen så fick man stanna och se på en hemsk film om kamphundar, men jag
var på så superbra humör så ville inte se den. Vet ju att jag bara skulle bli arg.
Så vi åkte hem typ en halvtimme tidigare :)
Och imorrn e det redovisning och sen typ betygsnack :O Hoppas det går bra.. :)
<3


Ebba <3 (min mobil tar inte världens bästa bilder precis:P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0