Oj, vad jag skriver.. :P

Nu är jag riktigt duktig här :) Skriver i min kära lilla blogg nästan varje dag jue :D
Mycket duktig jag e :)
men iaf.. tänkte jag skulle berätta lite om min dag.. Tisdag.. bara tisdag :O XP
Vaknade av klockan och fick först för mig att jag typ försovt mig en timme.. men
det hade jag inte så skulle snooza tio minuter till.. bara det att jag naturligtvis
glömde om det var den översta eller nedersta som var snooz knappen.. :O
*Typiskt mitt braiga minne.. * XP
Kan ju liksom inte trycka på fel knapp då det stänger av klockan och då om jag
skulle somna så skulle jag antagligen inte vakna på flera timmar.. :P
Det hela slutade iaf med att jag tände, satte den på snooz och sen släckte igen..
Väldigt nödvändigt.. men det var ju så varmt och skönt innaför täcket.. ;)
Ajja, så jag låg kvar där i mörkret och var ändå ganska pigg.. men tänkte att jag
ligger kvar tills den ringer iaf.. värme liksom XP
Men sen började min jävla näsa rinna :O Förkyld jue :( så jag skyndade upp för
att snyta mig.. Jobbigt :O

Iaf.. åkte ju själv till skolan idag med.. Ja, det var lite segt.. men börjar vänja mig
nu. Mysigt att lyssna på mp3n iaf :)
Började dagen med sällskapsdjur.. ja, därav varför jag åkte själv XP
Det var någon tjej från svenska marsvinsföreningen där och föreläste om dem
söta små djuren.. Okej, visst.. marsvin e söta.. men att typ dyrka dem e väl liite
överdrivet? :O Eller ja, ska jag säga.. (Hundar <3 ) haha XP
Ajja, iaf.. så hade hon med sig två av sina marsvin. Den ena var sjukt långhårig..
Fick ha typ pappilotter i pälsen och det såg ju vääldigt fint ut.. *host*
Det andra marsvinet hon hade med sig.. vänta.. nu sa jag fel.. vi kom fram till att
hon sa fel.. det var inget marsvin.. Utan en dvärgflodhäst :D haha XP
Ja, det var väl Elinor som sa flodhäst först, men faktiskt så såg det verkligen ut
som en flodhäst.. :O eller ja, i mini format dåra :P
Den var iaf supersöt :D fast stackarn måste ju frysa :O tycker jag iaf att den borde :P

Efter det så var det matte som gällde.. Ja.. jag tror jag gjorde ett tal med a,b och c
till, men annars så bestod den lektionen av att Anna berättade sina fina små
historier om att få bollen i fejset och sula en boll rakt mellan benen på en kille i
hennes gamla klass.. Haha XP var sjukt roligt att lyssna :D
Ja, vi andra stack ju in med våra små historier lite också.. men Annas ägde!! :D

Sen så var det lunch.. Ja, mindre roligt.. Usch, äckligt, äckligt, äckligt.. är allt jag
säger.. så går vi vidare XP

Sen så var det naturkunskap som gällde.. ja.. hehe.. Tror verkligen inte att Jean
gillar mig.. Jag tror han typ hatar mig.. Eller ja :O iaf lite XP
Haha XP Iaf, satt bredvid Sandra G.. eller typ Goff som hon typ kallas XP iaf..
hade roligt åt lite småsaker och då Angelica hyssjade åt oss så hade även Malin
roligt!! Haha XP Och Mona och Elinor satt där längst bort på kanten och verkade
ha lite småroligt åt oss :D
Dem e skööna dem :)
Ja, och sen så ritade Jessica och Kamilla världens skönaste bild på alla i klassen :D
Ja, den ägde verkligen! :D Seriöst, vore jag bildlärare så skulle de fått MVG direkt!!! ;)


Sen så var det bara idrott kvar.. Var inte med på den då jag är förkyld.. så satt och
pluggade lite med Anna och Sofia som sällskap. Även Anneli dök upp efter ett tag och
gjorde oss sällskap.. :)

Ja.. och det var väl typ min tisdag.. Eller iaf i skolan.. Hemma är orelevant.. Händer
ju inte så mkt hemma precis.. Pluggade när jag kom hem.. ät middag och nu sitter
jag här vid min älskade dator :)

Allt för denna gång :P
<3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

OMG vilket mästerverk till bild! ;D Vilken klockren beskrivning av dagen Sandra, haha xD

2007-10-16 @ 23:22:13
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0