Fredagen med känslor...

Ja.. Jag tänkte då att jag ska skriva lite om fredagen.. Igår alltså.
Började dagen med sovmorgon, sjukt skönt  :)
Gick upp halv åtta och duschade och sen så en timme senare så drog
jag till v-by. Ja, vi skulle då se på bio där. Inom samhällskunskapen.
Varför Emma valde just biografen i V-by är fortfarande en stor fråga men
det tycker jag i alla fall var ett bra val :)
Iaf så satt jag bredvid Kamilla, filmen, Den nya människan, var väl okej..
Eller okej, jag ska säga sanningen.. Den var sjukt tråkig!! Höll fan på att
somna flera gånger :O
Jag såg liksom ingen meningen med den. Dock så var den lite sorglig
där i mitten, kände hur tårarna hotade att komma.. Typiskt mig liksom..
*gråta till lyckliga och olyckliga filmer* XP

Men iaf, åkte tillbaka till skolan med Elinor, Mona, Erika, Malin och Sandra.
Jag pratade på (som vanligt). Pekade ut var jag bor och sen även vart Alex
bor. (btw, Alex e fortfarande sur på mig, men nu är jag fan så irriterad på
han att jag blir galen.. )
Så kom vi fram till skolan, jag, Mona, Malin och Sandra gick till matsalen
och Elinor och Erika försvann typ till McDonalds.
Ja, jo, kan ju iaf säga att det hände en del på lunchen.. Ojoj, tror aldrig
jag varit med om samma sak förut. Vet iaf att jag kom dem underbara
tjejerna närmare <3

Ja, sen hade vi naturkunskap och svenska. Inget sådär superspeciellt
med dem. Såg på film på svenskan och jag typ la mig ner på bänkarna och
somnade. Hehe XP Eller ja, hade typ precis somnat när Sandra väckte mig.
Men, men.. Ja, det var minst sagt en händelserik fredag..
Och tjejer, jag lovar att allt som sades är hemlighetsstämplat. <3 ;)


Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är bäääääst :D

2007-10-25 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0