Fredag igen!! :D

Ja, så var det fredag igen och nu sitter jag här hemma och känner hur härligt det kommer bli
med helg :D
Men ska iaf berätta lite om dagen;

Börjar med att jag sömnigt går upp klockan halv sju och duschar, var nära på att somna men
lyckades trots mina tunga ögonlock hålla mig vaken, yeah ;)
Iaf, när jag kom till skolan så avr jag på riktigt bra humör, faktiskt inte alls trött. Men så började
vi med engelska och det var som vanligt lika roligt :O hehe, eller inte XP
Gjorde en lyssna övning och sen fick vi arbeta själva med den där rosa jävla boken som är så
jävla tråkig. Ehh, iaf så la jag mig ner på stolen, med fötterna mot fönsterkarmen och med
huvudet i Roses knä. Höll typ på att somna då Ebbe kom och typ blev sur över att jag inte
arbetade :O hehe, ajja, gjorde inte något iaf.

Efter det så var det dags för matte, Alex började lektionen med att hota kasta sitt kaffe över mig
om jag inte slutade prata med min pipiga tillgjorda röst. men vadå liksom, det är roligt jue :D
Sen gick vi ut och satte oss och jag satte mig vid samma bord som Malin, Elinor, Mona, Erika
och Rose. Vi var kanske lite för högljudda och Ylva kom ut och typ lekte arga tanten. Haha XP
Eller ja, hon sa iaf det själv. Eller ja, att hon inte ville vara arga tanten, men det tyckte vi ändå
att hon var :P Iaf lite :P
Men, men, hon kom ut flera gånger och för avrje gång blev hon typ mer och mer irriterad. XP

Sen hade vi lunch, åt med Kamilla, Alex och Rose, typ panerad fisk med potatis, faktiskt helt okej.
Efter lunchen var det dags för matte igen :O *suck*
Hehe, även den här gången blev hon typ galen på oss. :O  (Sandra J var på besök och gjorde
oss sällskap ett tag) Även Sandra G satt med oss den här gången XP
Ajja, vi jobbade riktigt bra. *host* hehe, tror jag gjorde två tal totalt under båda timmarna :P
Mona hade ngn rolig kommentar där oxå, vi sa ngt om nära skjuter ingen hare och hon bara
"ska vi slå vad?" haha XP sen så riktade hon fingret mot mig, alltså som ett "gevär", höll det
nära och sa ngt sjukt roligt. Haha XP Kanske fattar ingen vad jag menar men iaf :) Det var sjukt
roligt. : D

Och sen avr det dags för naturkunskap, haha XP jag var helt jävla hyper då lektionen började :O
Men var ju tvungen att lugna ner mig och då typ dog jag :O haha, blev så sjukt trött att jag "la"
mig ner på bänken och somnade medans Jean pratade på om häftet..
Haha, fast Jenny väckte mig nästan direkt, hade nog blivit pinsamt om Jean märkt att jag sov XP

Efter det var det svenska, *suck* säger jag bara, så jävla segt :O Satt bredvid Malin och Mona
och gjorde ingenting under hela lektionen. Oj, vad aktiv jag varit idag :O XP

Hela dagen har varit lite upp&ner, Ena sekunden var jag superpigg, andra sekunden skittrött.
Ena sekunden glad och i nästa typ lite deprimerad. Usch ja :O
Seg dag som kändes minst dubbelt så lång än vad den egentligen var.
Ajja, nu e det iaf helg och jag ska njuta av den så mycket det går :D Ska se High School Musical 2
om ca en halvtimme :D Yeah ;)  Me älska ettan så får se hur tvåan e :P


Men hade bäst <3
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0