FREDAG!!! :D

Haha :D Fredag igen! Sitter här hemma och har det mys. Eller ja, typ iaf XP
Så vad har hänt idag..? hmm, jag har varit i skolan XP som vanligt dåra..
Men iaf, började lektionen med engelska.. Jag, Alex, Kamilla, Anna, Jenny,
Fredrik, Jessica och Sofia satt i biosalen och gjorde lite hörövningar. Ja alltså
såna där tråkiga övningar där man ska höra vad dem säger och sen skriva/
svara på en massa tråkiga frågor till.
Ajja, iaf så var vi ganska aktiva i början, men sen så drog snacket iväg åt alla
möjliga håll. Vi släckte ner och tog alla papper och allt annat för att sedan
gömma oss bakom första raden med stolar. Haha XP
Meningen var dåra att Ebbe skulle komma dit och hitta en tom biosal, men vi
satt där och vänta. Vänta och vänta i mörkret och försökte att inte väsnas för
mycket. Vilket visade sig vara svårt. Otroligt att åtta personer ska ha så svårt för
att vara tysta.. XP
Men iaf så drog Alex efter ett tag, då hade vi suttit där ganska länge, eller ja, det
kändes iaf som det då benen somnat.. Men sen så dök Ebbe upp, efter att vi
väntat där i mörkret i typ 10 minuter.. Men naturligtvis så var det ganska svårt att
hålla sig för skratt och då han frågande sa: -"Hallå?" och sen tände, så började
ju typ alla vi skratta. Reste oss upp och jag tror nog Ebbe tyckte vi var "liitee"
konstiga. XP
Kom försent till matte lektionen men det gjorde inget. Matten var seg, men det
gick ändå ganska bra. Fick ett häfte som jag gjorde klart ganska fort. Sen så
pluggade man till rymdenprovet istället. :)

Lunchen var sjukt äcklig! Eller ja, iaf enligt mig XP Jag kanske är "lite" kräsen.
Men ändå :O Ajja, åt lite grann iaf och tog lite mackor. Oj, vad mätt jag blev.. hehe :P
image66
Pluto

(undrar om han också älskar fredagar.. Han ser väldigt glad ut iaf.. :P XP )


Sen var det svenska, fick i uppgift att läsa om Ikaros, om det nu var så han hette. :O
Ajja, sen så fick vi göra frågor på det. Bara fyra stycken då det var ganska lätt.
Efter det så var det dags för det där jävla rymdenprovet. Hehe, okej, det gick inte alls
bra och jag kommer nog, nästan säkert iaf, få IG. Ajja, palla bry sig. Omprov nästa..
Men, men. Detta var då fredagen, så jävla skönt med helg!! :D

Ha en bra helg nu alla härliga människor ;) <3



(Visst ja, skulle även lägga in att jag HATAR MIN SYSTER!!
AAARRGHH, hon snor mina jävla kläder och skiter fullständigt
i att jag blir arg. FAN! Hon e seriöst dum i huvudet! Men ajja,
ska typ skrika lite på henne då hon kommer hem.. XP  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0