Torsdag igen.. (lovet närmar sig sitt slut :O )

Ja, dags att skriva igen dåra :P Jag e så sjukt duktig som skriver här så ofta nu :)
Ja, idag har jag inte gjort sådär jätte mycket :)
Suttit vid min älskade dator och rollat med roliga personer :D
Åhh:O jag som e så dum har ju inte nämnt henne innan, Therese :) Bästa personen! ^__^   <3
Jag e så snäll som typ inte ens nämt henne innan :O elaka jag :O :S
Men, men, hehe XP Bättre sent än aldrig ;)

Blir alltid så glad då hon loggar in eller e inloggad :D
(Säger det igen; VI MÅSTE TRÄFFAS!! XP )


Men iaf så har jag varit med Alex idag, åkte till barkarby. Han skulle hitta kläder men dumma
barkarby centrum, som det dessutom tog oss år att oss till, hade bara skräp XP
Aldrig mer dit liksom :P Bara sjukt jobbigt att ta sig dit och sen bara skräp, vad e meningen
då liksom XP haha :P

Men det var underhållande iaf :P Men så då när det bara fanns skräp i barkarby så drog vi till
Kista centrum istället. Gick runt där lite innan han bestämde sig för att köpa två t-shirtar :)
Sen tog vi tunnelbanan hem, missade bussen precis så orkade inte stå i Kista och vänta i
typ tjugo minuter :O


Men iaf, så kom hem och läste om McFly medlemmarna i Frida :) Var ju tvungen att köpa den
då dem var med :P haha XP Fast tyckte det stod för lite om dem :O Ville läsa mer XP
Sen så fick man ju dessutom med någon extra grej om High School Musical gänget :D
Vadå perfa liksom :D haha XP

Men iaf, sen så har jag suttit vid min älskade data och rollat med mina kära rollkompisar :)
Mamma och pappa tycker jag sitter här för mycket, men vafan :O Liksom, har kompisar som
jag måste prata med jue :)  Dem förstår inte.. Bara för att dem var födda på stenåldern.. haha XP
Nee, ganska unga, men tycker dem kan låta mig vara ifred ^__^

Ajja, allt för denna gång :)
Kanske borde fundera över att gå och sova snart.. ?
Nee XP Tar det sen :) hehe XP
<3

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Tänkte på dig när jag såg att det stod om Mcfly i Frida tidningen: "Hmm det här måste ju bara Sandra se! :P Hehe men nu har du det så, bra! ;D

2007-11-02 @ 09:53:50
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0