Mohahahaha XP

Jao, Fredag ida :D :D
Så sjukt skönt ja!! Hehe, fast sen så har man ju varit med om lite allt möjligt idag.
Mordhot, roliga kommentarer och läskiga ryck. XP

Nee, men iaf så började dagen med en tråkig lektion i matte. Hann med lite allt
möjligt där, både arbeta fem tal, ringa Therese, skratta en massa och störa alla
i klassrummet till bristningsgränsen.. XP
Jag smsade med Therese och sen så ringde jag henne en snabbis också.
Berättade det där om att Kamilla och jag skulle kunna åka till karlstad tillsammans
och sen därifrån tillsammans. Liksom mycket större chans att jag får då :D
Jao, och sen gick jag in och arbetade med dem där fem talen som Ylva ville ha in
sen. Gick ganska bra, liksom var ganska så lätt, fast fick lite hjälp av Kamilla också :P
Sen så var jag glad som en lärka.. (eller något sånt XP) Sandra drev om att kasta ut
mig genom fönstret och jag bara: "I belive I can fly" och sen *bomp* när jag slog i
marken. HAHA XP nee, men drev lite om det och Elin la någon rolig kommentar där.
Fast sen fick typ Angelica damp på mig.. :O
Typ hotade med att kasta ut mig genom fönstret och sa att hon var seriös. Jag bara:
"Mhm, sure liksom.." XP Nee, jag har varit jätte snäll hela dagen faktiskt ^__^ Beror
väl egentligen på vem man frågar XP

Ja, och sen så var det lunch som gällde. Någon äcklig fisk som luktade sjukt mycket
fisk :O Liksom vadå sjukt det låter XP
Jao, och sen smsade Rose mig så jag mötte henne och vi gick runt lite irrade runt
för att kunna ställa hennes råtta någonstans. Slutade med att vi ställde buren utanför
djurrummet med en lapp.

Vi tog en snabb tur till matsalen så att Rose kunde dricka och ta några knäckebröd,
sen så skyndade vi tillbaka mot skåpen. Trodde vi skulle ha Jean, typ svenska eller
naturkunskap eller något sånt, så vi drog upp på andra våningen och bara..
"Vart är alla..?" :O
Haha XP Sen kom Anneli (som vi mött vid skåpen) på att vi hade djurskydd.. XP
HAHA! Bra koll vi hade liksom. Eller ja, Anneli hade koll men trodde att jag och Rose
också hade det.. så ja.. :P
Kom därför lite försent till lektionen men sen var det inte mer med det.
På lektionen hade vi diskussion om vad man tycker är djurplågeri, jag satt och smsade
med Therese. Vi bestämde oss för att rolla :D

Ja, och sen så var det dags för svenskan, skulle se film i biosalen, filmen typ funkade
inte eller något sånt så vi såg på två filmer till naturkunskapen istället. Så satt i biosalen
typ flera timmar. Tre tror jag.. :O Har inte riktigt koll nej :P
Så jag ska erkänna att jag knappt såg på filmerna alls. den första kanske jag såg totalt
20 minuter av, och den var ändå typ en och en halv timme eller något sånt. XP
Och den andra filmen var typ en halvtimme eller något sånt och jag såg typ 1 minut. XP
HAHA :P Gissa vad jag gjorde under filmerna..? :P
Jag rollade med Therese (på mobilen dåra) och sov ^__^
Eller ja, egentligen sov jag inte, hann aldrig somna men halvsov gjorde jag nog :P
Ja, och sen så hade Malin sina ben över mina, typ skrämde ihjäl mig.. Hon hade somnat
och typ drömde något så ryckte till som fan :O Jag blev sjukt rädd ja XP

Haha XP jao, och rasterna mellan filmtittandet var ganska så roliga.. Typ snodde Sandras
diadem och sprang runt med det ;) Haha XP Hon kunde inte ta mig ^__^ Men sen fick hon
förstärkning!! :O Fredrik och Mona hjälpte henne *fnys* fusk liksom :O XP
Men kul var det i alla fall :)
Jao, och sen så kanske jag lät lite.. (beror nog på vilka man frågar XP)
Om man frågar Angelica så tyckte hon nog definitivt att jag inte alls lät ^__^ *host* HAHA XP
Hon hade t.o.m skaffat sig såna där fula, gula öronpuffar som typ byggarbetare har X'D
Så sjukt roligt liksom. Och det tack vare lilla mig XP
Jag är faktiskt snäll egentligen ;) (bara att ibland får jag små, små horn i pannan och en
såndär spetsig djävulsudd.. eller vad det nu heter :P )

MOHAHAHAHA XP
Nee, nu ska jag försöka vara normal ;) Fredag idag vet ni!! ;) :D

HAHA XP och en av dem absolut roligaste saker jag hört idag var att Alex fick G på sitt
prov i Projekt och Företagande!! Detta var då jävligt bra jobbat Alex! Tror han gillar din
stil eller något på namnet, för det var ju det enda som stod på det XP
(haha XP Han hade ju lämnat in det blankt så det var jävligt bra gjort att få G på det! )


Superskönt med helg, fick hem min älskade film idag. Pirates of the Caribbean 3 :D
Yey!! :D Hehe, fast jag hade typ glömt att vi bokat den så jag typ sa såhär:
"åhh, fast jag hade helst velat att den var min.. men aja.." och mamma typ:
"ehh, det är din.."
HAHA XP Jao, så har man blivit senil redan dåra XP
Och ja, jag är inte normal, det är mycket roligare att inte vara det ;P ^__^

Men, men. Kram alla människor som orkar stå ut med mig! :D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

äsch, alla vet att angelica tkr om dej mest i klassen ;)

2007-11-09 @ 21:11:51
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha du är BÄÄÄÄÄÄÄÄST

2007-11-09 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0