Måndag och Tisdag :)

Måndag:
Okej, orkar inte ta vad som hände under dagen, men jag, Elinor, Sandra och Malin hade iaf
askul med våra lekar :D
Man fick inte säga *jag* för då fick dem andra slå en tills man nuddade golvet/marken med
handen. Så sjukt roligt :D
Och sen så fick man inte säga ngr siffror.. Alltså 12, 34, 56 som exempel dåra. För om man
sa typ 45 så fick dem andra slå en tills man räknat till 45. Haha :D Riktigt roligt det också :P
Även om det inte blev lika ofta xD

Ja, och sen så kom man hem på kvällen och trodde man skulle få sig en härlig
*sitta-vid-datan-kväll* (som vanligt alltså) men det kunde man ju drömma om.. Hehe :O
Jävla internet skiten la ner och vi kom inte ut på internet.. :O Fatta vad jobbigt.. Så mamma
ringde och frågade vad det var för fel och det var tydligen ngn kabel som var fel eller ngt..
Iaf så sa dem att det skulle lösa sig själv typ snart.. Jovisst.. ett dygn senare.. hehe XP xD


Jag igår.. *Jävla Internet Skit Fungera!* xD


Tisdag:
Ja, så orkar inte skriva helt om dagen heller.. Latis jag blivit  xD Men iaf, ganska tråkiga
lektioner; Engelska, Matte, Idrott, LUNCH :D (äcklig dock, pyttipanna.. >.<) sen idrott teori,
sen dubbeltimme i samhällskunskap.. Hehe :O
Höll på att somna på idrott teorin och under hela samhällskunskapen så satt vi i datasalen
allihopa och jobbade sååå flitigt.. Hehe :P *Inte*  xD
Men, men.. Rollade med Therese och fixade lite på bilddagboken var det som jag gjorde
mest under lektionen.. Men, men.. lite skrev jag iaf.. :) Duktig jag e.. *stolt* ^__^  hehe :P

Så åkte vi hem, jag och Kamilla.. Missade tvärbanan precis så vi tog oss en promenad till
Gröndal, (vilket vi gjorde igår också) sen så när vi kom till Alvik så var det flera t-banor som
bara åkte förbi Alvik.. :O Liksom, hallå?!  0.o
Men sen så stannade äntligen en t-bana i Alvik och vi klev på.. Liksom, tack äntligen!
Tydligen hade polisen typ gett order om att tunnelbanorna inte fick stanna i Alvik.. Lite nyfiken
blev man allt, men inte fick man veta något mer om varför.. hehe :P Aja, kom ju iaf hem till
slut. Och internet funakr idag :D JIppie!! :D :D hehe :P *internetberoende* xD


Jag idag.. *Älska Internet* ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0