Jahapp.. så var det tisdag igen dåra..

Jao, ska väl inte direkt skriva så mycket, tänkte att jag ska gå och lägga mig.
Fast först ska jag skriva lite granna.

Ja så bara tisdag idag dåra. Andra dagen efter lovet och det känns typ som om det gått
minst 2 veckor. Sjukt långa och sega dagar.. Alltså jag blir galen. Jag vet inte om det typ
hänt värsta grejerna eller något på loven men hälften av alla verkar liksom nere.. :O
Och ja, jag e väl också lite nere.. Det är säkert detta förbannade mörker som kommer
innan man ens hunnit sluta skolan liksom.. :|
Men ajja, så jag går runt i skolan och typ känner mig halvt splittrad. Liksom vill vara med
alla men samtidigt inte. (med undantag från vissa dåra..)
Jag vet inte riktigt vad det är, men så fort en grupp gör något roligt så vill jag vara med
och är jag inte med så typ känner jag mig utanför.. Fastän jag kanske sitter med flera
andra.. *suck* Det är som om något inom typ vill vara överallt..
Jag blir galen.. Typ allt jag vill är att ha någon som sätter mig först. Typ en bästa vän.
Jo, jag vet att Alex är min bästa vän. Och jag skulle liksom inte klara mig utan honom,
men samtidigt så känns det som om något fattas..
Jag saknar det jag hade med Malin (från min tidigare klass), vi var liksom bästa vänner,
kunde prata om allt.. och dessutom så var det liksom.. ja, det var vi. Vi två mot alla andra,
ja och sen med Alex också dåra..
(Ja, Alex betyder sjukt mycket för mig men det känns som om vi glidit ifrån varandra lite.
Och ja, även om du är min allra bästa vän så kan du inte ersätta det jag hade med Malin
Fast ändå betyder du mer för mig än vad hon gjorde, men jag vet inte.. Det är liksom
något där som fattas.. Kanske är det att jag och du egentligen är ganska olika.. Liksom
jag är flummig.. och har barnslig humor.. Fast det har du väl också.. Fast mer på ett
annat sätt. : /  Som sagt, hela skiten gör mig så förvirrad)
Äsch, jag vet inte.. Jag blir galen!
Nee.. usch nu ska jag inte skriva mer.. Det här blev väl mer som ett litet privat inlägg
men vad spelar det för roll om folk läser liksom. Dem som inte känner mig spelar det
liksom ingen roll med. Och dem som känner mig kanske t.o.m. har märkt det redan.
Ja, eller så får dem helt enkelt reda på det. Aja, nu ska jag sova..

Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0