HARRY POTTER || Så var det slut..

Så nu har man sträckläst sista Harry Potter boken.. :O och nu e det slut.. :O  OMG :O alltså den var så sjukt
spännande!!! :O Höll typ på att dö av spänning. Igår, på kvällen så började jag läsa. Hade lite svårt att lägga
ifrån mig den sen men vid två släckte jag. Ganska tidigt ändå.. Fast då var jag så trött så att jag typ inte såg
vad det stod.. :P
Så vaknade man i morse, gick på toa och satte sig sen i sängen för att läsa vidare. Ja, så sen satt jag i
sängen (eller ja, la mig ner ibland oxå) och läste och läste, läste och läste. Började läsa den typ halv elva i
morse och nu, när jag läste klart den så är klockan typ fyra.. :P
Hehe, så har räknat ut att det tog lite mindre än 10 timmar för mig att läsa ut den. och nu är jag hungrig som
fan..! Har varken ätit frukost eller lunch. Fast jag åt lite godis som jag fick från min syster :D

Men så nu är den slut :O Harry Potter är slut!! :O Hehe, vll inte säga för mycket ifall någon som inte läst den
läser det här, men fyfan vad den var bra. Grät gjorde jag också. Fast det är ju typiskt mig.. XP
Ja och sen så blev man ju störd lite då och då när jag läste. Det ringde en massa folk och man fick lite
meddelanden på mobilen. Blev typ lika rädd varje gång. :P Men nu e det så sorgligt.. För nu är den ju slut.. :O
Hatar när serier och så tar slut.. hehe :P
Men, men.. ska typ gå och äta något nu.. Håller typ på att dö av hunger.. :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra jobbat, men du skulle varit söligare så hade du haft det roligare under längre tid :P

2007-11-24 @ 16:33:14
Postat av: Sandra :)

Haha XP
Jo, det e i för sig sant.. men den var ju så
sjukt spännande :D

2007-11-24 @ 18:11:05
Postat av: Erika

den var sjukt bra, och oväntad :D älska! men jag blev lessen över att de va den sista :(

2007-11-28 @ 18:57:30
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0