Fyfan vilka skratt!! :D

Jao, söndag igen dåra.. Satt hemma i godans ro och latade mig framför datan. Duschade i
lugn och ro och tog allt väldigt lugnt och stilla. Jo, och sen blev klockan halv fem. Jag bara:
"Oj, vart fan tog tiden vägen?" :O
Haha, hade typ två minuter på mig att packa lite, bädda sängen, borsta tänderna och håret
och mera småtjaffs innan jag skulle gå. Väldigt lyckat där Sandra ^__^ XP
Haha, men iaf, så hann inte bädda sängen men annars tror jag hann med allt. Supertempo jao,
men iaf :P  Satte mig på tunnelbanan in till centralen, där mötte jag Sandra och vi skulle
tillsammans åka till Malin. :)
Så vi tog tåget till västerhaninge, men sen så fick vi vänta typ en halvtimme där. Vi gick till konsum
som låg där och köpte oss varsin glass. Mums liksom :) Äta kall glass när det är svinkallt ute är
alltid lika roligt XP Fast gott var det i alla fall ^__^

Ja och sen när vi satt på tåget så kom vi fram till att vi skulle ringa till Malin. Så vi ringde henne från
Sandras mobil och försökte få på högtalaren. Detta gick då inte direkt så bra och ja, vi garvade som
fan. Tappade mpbilen på golvet och fick typ alla i vagnen att stirra lite på oss XP
Sen så tog vi iaf bussen, gick jätte bra liksom och höll typ på att ramla ur bussen då vi gick av. Lite
garv där också XD
Höll typ på att dö på den där läskiga mörka "grusvägen" till henne. Som tur var hade Sandra en
ficklampa som faktiskt hjälpte :D  Vi var lite rädda för att Malin skulle ligga i ett dike och typ lurpassa
på oss. Var lite haltv uppjagade ja, och inte blev det bättre av att vi skrämde upp varandra heller. XP
Roligt var det i alla fall. :)
Så kom vi fram till Malins mysiga hus, kallt är det men väldigt mysigt. Började typ med att laga mat,
följde traditionen gjorde vi i alla fall, konstig blandning. Makaroner och någon kycklinggryta. Haha XP
Ja, och sen så skulle Sandra fixa grönsaker.. Gurka dåra.. Så hon letade efter en skärbräda, hittade
ingen och vi letade lite. Sen fick Sandra syn på en sån där utdragbar skärbräda och gick emot den,
men Malin som trodde hon skulle öppna skåpet under bara: "Där finns inga skärbrädor.." och så
drog Sandra ut skärbrädan och Malin bara: "Åhh" :O Typ helt jävla förvånad och det var så sjukt roligt :'D
Haha XP Har hon bott där i huset ganska så länge och så har hon aldrig sett dem förut XD
Ja, och så lugnade vi ner oss lite och Sandra började skära upp gurka på dem nyfunna skärbrädorna.
Och jag som då älskar gurka snodde en bit och hade kommit typ halvvägs när Malin kommer underfund
med en sak.. :O  Dem där skärbrädorna har typ ingen i huset vetat om, och här stod vi nu och skar gurka
på dem.. Utan att ha torkat av dem. XP Malin drog fingret sådär över skärbrädan och ja, det var inte ett tunt
lager med damm precis!  HAHAHAHA XP Fyfan vad vi garvade :'D
Ja, och sen så kokade kycklingrytan typ över och makaronerna blev sönderkokta. Så till middag blev det
sönderkokta makaronern och sönderkokad kycklinggryta och dammgurkor XP (som dock blivit skölda med
vatten) XP

       (dah food)

Ja, och sen så garvade vi åt något, typ jag berättade hur det är med mina föräldrar. Att man klappar
mamma snällt och sen smäller till pappa lite sådär. Demonstrerade det så fint på två läskburkar och ja,
det ville Malin sen spela in. Fast det blev inte riktigt så, hon spelade in oss när vi garvade istället XP
Sen så typ skulle Sandra fly från kameran.. Bara att hon smällde i foten i dörren och fyfan vad kul det lät när
 hon sa det!! :D
"Jag slååg foten i dåårreen" HAHAHAHA XD Typ något sånt, fast med värsta uttalet och värsta garvet samtidigt!
Nee, fyfan vad roligt det var :D  Ja, och Malin fick med det på film så sen satte vi oss i vardagsrummet och
garvade som fan åt det. Typ såg det tio gånger bara för att höra henne säga så :'D XP XD
(btw, Malins katt, vilken fräckis! Älskade gurka gjorde han och snodde en bit från Malins tallrik! Så jävla skön liksom!)

Sen så såg vi på tv och typ slappade, eller ja, jag och Sandra "slogs" om en filt och hade värsta dragkampen.
Men iaf, vi såg t.ex. cold case, criminal minds och någon film som jag vet vad den heter men inte kommer på
det just nu XP
Jag och Sandra var lite halvt galna iaf, fortsatte med dragkampen om filten i typ varje reklam och råkade typ ha
sönder draperiet lite grann. Sen så skulle Sandra fixa det och jag fick för mig att leka herren på täppan och
puttade ner henne för den där fotpallen. Jao, så det blev en liten strid om det, men sen gjorde Sandra illa sig :O
Landade på golvet med typ ena knät först eller något. Usch då.. Stackarn fick jätte ont.. :O
Så lite lugnare blev vi väl efter det.. Iaf lite XP Malin spelade iaf in lite filmer under våra små galna stunder.. Fast
själv ville hon inte vara med.. XP

Men iaf, vi hade ju bestämt oss för att vara vakna hela natten, jo visst. Det var typ dömt att misslyckats. Vid nio
var vi typ trötta XP  Fast vi höll ut ett bra tag iaf :P Malin somnade först, hon var så sjukt trött ja.. Så jag och
Sandra såg på någon konstig film, och i reklamen såg vi på någon tjej som babblade som fan, i ett sånt här
typ *vinn pengar* program i brist på bättre ord XP
Fast då filmen slutade, halv fyra så typ var vi lite döda. Somnade iaf på soffan och sov där i typ en timme. Sen
vaknade jag av att Sandra skulle flytta sig till sängen så då gjorde jag det också. Men då försvann hon typ
på toa och sen så somnade jag typ. Visade sig nästa morgon att hon suttit uppe själv och sett lite på tv XP
Ja iaf, så väckte Malin mig imorse. Typ "En kvart kvar tills bussen går" :O  OMG! vadå skynda liksom. Så inte blev
det någon frukost och mina och Sandras fina planer om att åka med det tidigaste tåget hem till någon och
knacka på blev det inget av. XP
Fast det hade varit så sjukt roligt! Så någon gång måste vi göra det.. Ja och sen ska vi någon gång smälla upp
en tårta i någons fejs också.. Och jag kom iaf till att jag är en rebell.. Eller ja, att jag är för feg för det  men att jag
egentligen, innerst inne är en rebell ^__^ XP
Tyckte vi skulle gå till stallet mitt i natten och ta varsin häst, liksom nattlig utflykt. Hallå! Det behövs liksom lite
äventyr i våra tråkiga liv :P  Inte för att mitt liv var tråkigt igår.. Fyfan vad roligt jag hade..! :D
Trodde jag skulle dö av huvuvärk, men annars så :P

Ja, inte lätt att komma ihåg allt som vi skrattade åt och allt roligt, men visst ja.. Jag hörde fel också.. Något om
Orvar.. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var, men kul var det i alla fall XD  *önskar jag hade bättre minne* :P


Måndagen då var väl inte direkt så poppis dåra. Skittrött i skolan och typ gick runt som en zombie. Somnade
lite på djurskyddet, diskussion liksom. Orka :O Somnade sen även på naturkunskapen. Även där diskussion
så XP Ja, sen var det lunch, fyfan vad hungrig jag var :O
Inte för att det hjälpte speciellt mycket, skitäcklig mat och han som la upp mat till mig gav mig sås :O :|
Hann liksom inte säga till så jag bara: "Aha, mhm.. okej" :O Skulle säkert ändå inte ha gått att äta. XP
Åt lite bröd, några gurkor och tomater och fick lite rotfruktsgratäng eller något sånt av Malin. Smakade liksom
precis som potatisgratäng så det var ju bra. ^__^
Somnade sen till samhällskunskapen, iaf en kort stund under första timmen. Hade ju dubbeltimme.. :O Haha,
fast hela andra timmen så fick vi sitta i datasalen och svara på några konstiga frågor. Jo, lämnade in svaren till
henne men är inte säker på om jag vill ha tillbaka dem XP XD

Men, men.. sen så slutade vi iaf och det bar iväg hemåt. Alex följde med hem, vi skrev ut våra önskelistor, såg
på Ugly Betty och slappade. Känns som typ torsdag men tyvärr är det bara måndag :O
Men nu ska jag sova.. Kanske läser lite Harry Potter innan men sängdags iaf. E lite trött ja XP

GODNATT alla kära vänner, och alla andra som läser detta XP  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0