FREDAGS TIME!!!

Helo allihopa :)
Kan ju börja med att säga att det just nu känns mycket bättre. Har haft en ganska bra dag
som dock varit lite upp och ner.. Fast så är det ju alltid nu för tiden så..

Hmm, började dagen med engelska. Jag och Sandra var tysta, eller ja, vi tävlade mot
varandra. Satt ute och "jobbade" flitigt. Haha XP Eller inte ^__^
Ebbe kom typ till oss hela tiden och försökte få oss att skratta genom att göra fula och helt
störda ljud. Okej, i början var det lite roligt men sen blev det typ bara stört :O :P
Hehe :P Men iaf............ ja, så mycket nämner jag om det.. :O

Sen matte :P haha, fick ju bestämda platser, hamnade bredvid Erika och Jenny :) Kunde ju
inte vara så social då jag var tvungen att vara tyst.. Liksom jag skulle ju bara vinna :D
Haha XP Fast sen så dröjde det inte så länge innan Sandra råkade prata. Ngt om att hon
sa förlåt till Kamilla för att hon råkat armbåga henne. :P MOHAHAHA :P Jag vann ^__^
Men tycker iaf att du var duktig :D <3
Så resten av lektionen så var det typ prata som gällde.. Hehe :O XP

Ja, sen så var det lunch. Gick med Elli, Erika, Sandra och Malin :) Äcklig lunch, ngn oätbar
fisk.. :O Efter lunchen "satte" vi oss i soffan. Typ försökte plugga lite och sjöng lite julsånger.
Ellis julsång var ju bara bäst!!! :D  *Tänd ett hus, och låt det brinna* HAHAHAHAHA xD
Fan vad jag garvade :) Ja och sen la sig Malin med huvudet på min axel. Alltså jag låg oxå
ner med huvudet på hennes axel. Haha XP Tror hon låg med sitt huvud på en nerv så det
var inte direkt så skönt. :P Försökte säga åt henne att det inte var så skönt, bara att jag typ
skrattade/skrek samtidigt så hon blev typ döv XP Hon höll upp handen mot örat och typ
försökte säga åt mig att sluta skrika/skratta. HAHA :P Ja, det låter helt sjukt.. Men det var iaf
helt sjukt roligt!!! :'D

Ja, sen var det djurskydd. Inget speciellt med det. Och efter det var det dags för provet :O
Svenska prov liksom, ja det låter ju inte så svårt.. Hehe :O DET VAR DET!! :O Välkommen IG..
hehe XP men, men. Inga sura miner för det inte.. :P xD
Hehe, gick ut först av alla och satt och väntade på Kamilla och Alex. Visade sig dock att Alex
skulle med Anneli till stan.. Sen ringde pappa och typ frågade om jag hade slutat.. Fick vänta
lite på Kamilla men sen så kunde vi gå och fick skjuts av pappa hem :D

Ja, och det var då min dag.. fast sedd ur ett väldigt glatt perspektiv.. orkade liksom inte skriva
ner allt jobbigt och ledsamt.. Fast, egentligen var det inte så mkt så :)
HAHA :P Ska nämna att en viss person typ sa ngt om att hon skulle ha hörlurar på provet..
LIKSOM HALLÅ? :O Vi e kanske inte så tysta av oss, men under prov har jag typ aldrig pratat!
SÅ TA DIG I ARSLET!! XP Nee, nu var jag elak.. men jag blev faktiskt irriterad på den personen.
Fast tror hon redan vet det eftersom jag sa tillbaka mot henne liksom.. ^__^


Kände bara för att lägga in lite sjuka bilder :P Tycker dem är as sköna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0